Ja, ik ook hoor fieke! Maar asl we naar walibi gaan,d an is die tot laat open ivm halloween enzo... dus dat is niet zo;n probleem... en anders is skien ook niet erg om smiddags mee te beginnen
ik wacht even dan maar de nieuwe datum af. Ik ga nl met de trein naar AM en moet dus ook met de trein terug naar huis. Dus echt mega laat kunnen we het niet maken voor mij op een zondag.Moet echt dan nog een pokkeneind.
Breghje
Geplaatst: 18-09-09 08:33
Ik kijk het ook even aan, vanaf eind oktober beginnen voor mij de verjaardags / sint / verplichtingen etc weer, kan dan niet tevoren zeggen wanneer ik vrij ben, plus dat ik nog steeds geen zin heb om met koud weer in een pretpark rond te hangen.
Weet je, als we uitgaan van een datum waarop altijd iedereen kan denk ik niet dat er ooit nog een meeting komt. Als we nou eens gewoon een datum prikken of laten staan, kijken hoeveel er kunnen en van daaruit verder gaan? Wat er eventueel gedaan gaat worden kan desnoods een dag tevoren nog wel geregeld worden.
We zijn nu al zovaak aan het verzetten geweest dat mijn motivatie momenteel even een soort zoek is eerlijk gezegd.
Nagyl
Geplaatst: 18-09-09 09:08
Breghje schreef:
We zijn nu al zovaak aan het verzetten geweest dat mijn motivatie momenteel even een soort zoek is eerlijk gezegd.
Dat komt van al dat minisletten van je (wat reuze gezellig was)
Laten we anders gewoon de datum van 4 oktober laten staan voor degenen die wel mee willen. Dan prikken we begin volgend jaar wel datum voor een date met eten ed. netje en ikkus hadden al een slaap feestje afgesproken voor die zaterdag, en hubbie heeft er al rekening mee gehouden dat ik er zondag niet ben. Al dat omzetten is eigenlijk niet nodig, want het wordt toch wel gezellig, wie kan gaat mee, wie niet zien we de volgende keer gewoon!
pppfff veel overstappen als ik de trein van diaan naar hyis moet incl busrit ergens bij weert... tenzij we redelijke normaal tijd weer terug bij nijmegen zijn zodat ik daar de trein kan nemen.
Netje, net even gekeken, maar als we toch via haps gaan, dat is van mij uit half uurtje, en toch in de richting van diaan, dan kan ik jou op de terugweg in boxmeer eruit zetten. Als we daar rond half tien zijn, ben je ergens rond 11 in maastricht.
Ik denk dat stemmen nu het meest democratisch is, wie is voor alsnog naar Walibi met het hele zootje, en wie is voor sletten bij mij thuus?
Mij maakt het in zoverre niets uit, hubbie, zwager en blaag hebben de 4e een mannendagje gepland uiteraard met de luxe auto. Dus mochten we naar Walibi gaan, dan zou ik graag op een of andere manier met iemand mee rijden want dat dagje ga ik niet laten verzetten. (Tenzij zwager rijd, dan heb ik hem wel maar dat weet ik nu nog niet)