hey als jullie nog een training willen doen, kan er mij dan iemand via sms ofzo verwittigen? Want internet werkt nog steeds niet.
Op 15 aug heb ik wedstrijd, 16e ben ik ook nie thuis. Dinsdag heb ik les, andere dagen kunnen wel en anders binnenkort nog eens op een feestdag ofzo...
SofieHavan
Geplaatst: 08-08-09 14:47
Zullen we doen, Kim. Maar ik denk niet dat dat er zo meteen in zit hé?
En ohja: bij di eBart waar Sofie al es een springles genomen heeft kan je ook crossles nemen op afspraak... Dus als we met enkelen gaan moet dit wel mogelijk zijn. Het is dan eerder oefenen op zeilen, water, enge dingen ipv de gewone natuursprongen.
die crossles bij bart is idd oefenen op spooky dingen, niet a la t crossterrein in merendree, ik denk dat dat voor de crossers onder ons écht wel eens iets leuk zou zijn
SofieHavan
Geplaatst: 17-08-09 13:46
Bart heeft wel vanalles staan hoor, enkele natuurhindernissen, zo smallekes enzo, oefenen op punt, grachten springen,... Normaal ging ik zondag gaan, maar k zie dat niet zo goed zitten... zijn er mensen die mee willen?
Zwijnaarde zal enkel daar van voor open staan zeker? (geen water?) Dan ga ik niet, tenzij alles open staat (het water dus)...
Voor Waregem moet je 10€ betalen om te mogen gaan. Maar der staat ook niet zo massa's vind ik.
Hmm, 1 of 2 sept lukt nog wel hier... Normaal toch. Anders mail ik zelf ook nog wel es voor een keertje te gaan in de week voor 6sept. Of voor volgende week al, maar dan staat Deus nog niet echt in conditie dus ik zou liever iets later gaan.
Coberlina
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-09 18:33
hey
zaterdagen lukt mij ook niet, jammer genoeg (werken)
Wil je nu zondag gaan Sofie?
kweet niet of ik het allemaal red financieel deze maand met alle lessen en al die benzine / diesel
Is 2 sept geen woensdag? Dan ben ik vrij!!
Dat bij die Bart lijkt me wel een goed idee, zo'n enge dingen is geen sterk punt van Coby en mij (ze gaat er dan zo half naast springen, zoals in da filmpje, ofwel stopt ze al 20m op voorhand)
2 september kan voor mij ook eventueel... heb dan laatste examen dus als dat 's ochtends is en we gaan niet te vroeg in de namiddag alei, weer vervoer als issue natuurlijk... maar als ik er vin, lukt die dag wel
Alizeetje
Geplaatst: 18-08-09 18:42
2 sept is idd een woensdag! Kan ik ook Wel niet in voormiddag wegens cursus frans
Laatst bijgewerkt door Alizeetje op 18-08-09 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt
oja, bij die bart kan wel leuk zijn, maar ik ga echt vooral voor een echte waterbak, weet niet of dat daar ook is?
Alizeetje
Geplaatst: 18-08-09 18:44
Nee, niet op zijn terrein. Dus denk dat we best Moerzeke nemen? Weet niet of Sofie al een antwoordje gehad heeft? Aleja, als iedereen daarmee akkoord is hé Ik zou in ieder geval graag een waterbak oefenen...