Ik wist wel dat Poes gereageerd heeft in het topic van Snackie en Uvo en dat Snackie Poes toen uitgenodigd heeft om Uvo te ontmoeten. Daarna kwam het idee van een meeting toch van Poes??
Um geen idee meer hoe het precies zat... wrs zoals insun zegt, maarre, zonder snackiemeeting was er nu nog geen kattenmesthoopmeeting ook niet denk ik?
insun
Geplaatst: 20-06-09 23:57
Denk het ook niet. Goed dat Snackie uvo heeft gekocht en een topic plaatste en dat ik dat topic zag en Uvo herkende. Zovéél toeval??? Waarschijnlijk heeft het zo moeten zijn.
Ik heb gezocht op Uvo, en kwam wederom bij poes uit, zag dat ze ook reageerde in het verkoop topic van uuf. En uuf werd besproken bij jullie, en toen vond ik, dat ik het tegendeel moest bewijzen, dat uuf, ondanks zijn prijs (en een aantal kleine dingetjes) echt een heel leuk paard was.
maar aangezien poes zo ver weg woont, vond ze dat ze het moest combineren met jullie, omdat jullie hier allemaal in de buurt zitten,en zo ontstond het idee
insun
Geplaatst: 21-06-09 14:20
Ja, we waren érg kritisch wat betreft paardjes uitzoeken voor Poes. Niet alleen bij Uvo hoor. Geen paard was goed genoeg voor Poes. We waren zó kritisch, dat Poes zelf er nog een punthoofd van kreeg.
Snackie schreef:
maar aangezien poes zo ver weg woont, vond ze dat ze het moest combineren met jullie, omdat jullie hier allemaal in de buurt zitten,en zo ontstond het idee
Jah, jij uitgezonderd, maar miss, en vos en ffortuna
Koper
Geplaatst: 21-06-09 20:45
Snackie schreef:
Huh? Ik snap even niet wat er met mijn paard is?
cissy
Geplaatst: 21-06-09 20:47
wordt nog een druk programma! eerst koiboi rijden, dan trailerlaadworkshop, dan brownies eten onderweg naar vos, daar hoofdstelknutselworkshop, naar Lelystad om sexende paarden te zien en kunst met plastic zakjes.... pfff... ik hoop dat ik alles kan onthouden
Koper
Geplaatst: 21-06-09 20:48
Nee, er wordt niet gehoofdstelknutseld! Ehm, en van die trailer had ik ook nog niet meegekregen. Ik denk dat het het handigst is om ons te beperken tot paarden, eten en 's avonds nog meer eten
hihihi, ergens had ik gemeld dat ik ging trailerladen en daar reageerde weer iemand anders (ik geloof Insun?)op dat een workshop trailerladen ook wel interessant zou zijn.. Wat gaan we nou eten savonds? Maar onderweg in de auto kunnen we toch kletsen over hoofdstelknutselen?
Koper
Geplaatst: 21-06-09 20:55
Maar insun zou er het liefst een heel kamp van maken dat minstens een week duurt, aan de activiteiten te zien. Het moet wel allemaal in een dag passen natuurlijk.
Ik stel voor dat pluis een eetgelegenheid zoekt, qua keuken maakt het me niet zo heel veel uit, zolang er ook maar voer is voor vegetariërs.
een kamp van een week, ehhh, als het op de meeting met iedereen goed klikt kunnen we dat wel herhalen in sept met alle paardjes een lang weekend weg of zo? maar dat bespreken we dan wel....
Koper
Geplaatst: 21-06-09 21:09
Dan moet ik wel tegen die tijd met mijn ros van het erf af kunnen En 5 september overleven...
cissy
Geplaatst: 21-06-09 21:15
dan gooi ik gewoon een lasso vanaf mijn koiboipaard over vossie zn nek en sleur m gewoon mee, Miss kan ook tölten dus hij hoeft zich niet alleen te voelen
Laatst bijgewerkt door cissy op 21-06-09 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
TurboTinker
Geplaatst: 21-06-09 21:15
hestejente schreef:
Snackie schreef:
Huh? Ik snap even niet wat er met mijn paard is?
Forgive me, ik weet nog niet alle namen
Koper
Geplaatst: 21-06-09 21:17
Hihi, mijn paard heet vos
Cis, ook dat nog. In gewoon stap en draf is het al een hels karwei, laten we nou niet ook nog moeilijke laterale dingen gaan doen
Nou, dan kijkt ie maar naar dr kleur, is hetzelfde als hij, voelt lekker vertrouwd
R0X
Geplaatst: 21-06-09 21:22
Jeetje wat een geblaat weer hier hahah...
Ik drink graag cappu! Ben niet allergisch, ik eet alles!!!! Hmm....
Goh wat ben ik weer makkelijk.
Zullen we eerst effe kijken hoe deze meeting gaat voordat we een de-paarden-van-de-bokt-mensen-die-een-boktmeeting-gaan-houden-meeting gaan plannen? Wie weet wordt er wel teveel geruziet over sexende trailerijspaarden die koiboiende vossen met cissy drinkende hongintheeen met glutenvrij taart zonder aarbeien maar met brownies inlcusief eventuele poezeovernachtingen in zakjes met voerkunstachtige uvo's zonder snakcie?!
Koper
Geplaatst: 21-06-09 21:24
Over wát? Wil je dat tijdens de meet even herhalen en uitleggen? En moeten we daar állemaal ruzie over gaan maken?
ik heb vandaag de trap 3x gesprongen, en 1x een losse opsprong in het bos.
Rijden we op de terug weg, in een drafje, wil ik hem door de plas, maar verwachtte dat hij op de rem zou gaan, of opzij zou springen om er langs te gaan. neemt hij een noodsprong zo hoog, knalde echt een halve meter uit mijn zadel, gelukkig ook terug erin suffert! hij kan dus makkelijk over de 120
Hahaah nou das inderdaad ook duidelijk! Zet hem maar eens aan het werk, je weet nu dat ie het kan! Hey Snackie, heb jij ooit bij stal Langelaan gereden?
TurboTinker
Geplaatst: 21-06-09 21:38
Daay is mijn liefste dinnetje en mijn getuige geweest. Het paardje wat ik had, wat overleden is (Marlon) Was ook ooit haar liefde