volgens mij hebben jullie helemaal geen zin in zondag 't gaat alleen maar over die andere dagen haha
Joon ga je nu ook nog mee dingen doen? en vonden jullie 't nu leuk om bv. eerst naar de manege te gaan dan daar t bos in om leuke foto's te maken enzo en dan misschien daarna na Joon ofzo? of willen jullie stadten? maar dat doen jullie de dag ervoor al.. want jullie zeggen niet zo veel en ik weet dus echt niets anders, verder kost alles geld
En met uitgaan vergeten jullie volgens mij ook dat ik er ook ergens rondloop!
Haha gekkerd tuurlijk hebben we ook zin in zondag. Lijkt me leuk hoor om even naar de manege te gaan dan! Niet de hele middag want dat is saai. Dan kunnen we het bos wel even in ja.
Joni is ziek, maar die laat zo snel mogenlijk weten of ze mee gaat sowieso zaterdag en dan spreken we dan goed af hoe we 't doen maar dan spreken we dus om 12 uur af op station Eindhoven en zullen we dan dus sowieso met zijn 3e hopenlijk 4e naar m'n huis gaan ff drinken etc. dan naar de manege dan naar 't bos foto's maken enzo en dan eventueel naar Joni en de pup?
Joonsel
Geplaatst: 02-04-09 18:34
Moet even kijken of mijn ouders dat goedvinden, omdat het misschien wat de druk is voor 'm. Maar laat het zo snel mogelijk weten of ik meega