ok, ik ben vorige keer vanaf de a28 uit het zuiden gekomen, nou dat was zoeken dus. overigens heb ik ff in je profiel gespiekt, ga je pas in december 2009 (!) op de veluwe wonen?? hihi
Haha staat dat er? Nou dan ga ik maar eens even snel m'n eigen profiel checken
Karina
Geplaatst: 07-04-09 22:17
Nou, er staat gewoon 2008 hoor .....
zasread
Geplaatst: 07-04-09 22:42
Karina, gaaf beestje, die mini!!
Ik kan niet echt een tijd afspreken, heb nog geen idee hoe laat we gaan rijden. Maar ik heb zo het idee dat wel elkaar wel vinden, want iedereen heeft wel eens een iemand gezien en zo leiden alle wegen tot de grote groep haha
Kelly_Taco
Geplaatst: 07-04-09 23:26
zasread schreef:
Heb net de bevestiging gekregen voor mijn deelname Ik rijd in ieder geval met de parade te gelijk met Nataly (Jesser) en met de Feria samen met Kelly
Wat leuk!! Haha ik weet echt nog helemaal niet hoe laat ik moet rijden. Heb wel mijn jurk al gezien
Bello was zondag heel braaf en stoer naast Nathaly haar mooie paardje
Ik heb nog nooit iemand gezien dus ben benieuwd wie ik herken... Direct moet ik nog foto's uit jullie profielen gaan uitprinten om jullie te herkennen haha
Dat zou wel heel grappig zijn, heb nog heel veel 'smoelen' van de opening. Als iedereen het een leuke optie vind wil ik wel alle ontbrekende gezichten nog toevoegen, dat iedereen er een krijgt.
En wie iedereen het snelste weet te vinden krijgt een prijsje
Haha! Ik ben niet zon knuffeltyp... Maarruh mocht je het gaan maken dan moet je het maar even laten weten want heb volgens mij niet hele duidelijke foto's van mij in mn profiel staan. Meer van mn beessies haha!
Dan is er volgens mij toch iets niet goed hoor hihi..
Print alle foto's uit en maak er een leuk boekje van. Zou dan ook de naam en paarden enzo bij noteren want anders heb je nog geen idee wie het is. De paarden onthoud ik namelijk meestal beter dan de mensen haha... Slecht he
cojolly
Geplaatst: 08-04-09 12:06
Ik heb ooit eens bijna mijn moeder dood gereden omdat ik haar niet herkende, sprong zomaar voor mijn auto had nog wel zoiets van wat een idioot, tot ik thuis werd opgebeld boos