Het maakt mij niet zo heel veel uit waar en wat. Gewoon iets gezelligs
dauphine
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 20:30
Hmm... rotterdam is voor mij danweer helemaal niet handig... Weet ook nog niet hoe ik dan zit met voorstellingen openluchttheater.. dat is die woensdag erna namelijk al...
Ok... nouja dat vind ik ver Is er weer zo'n aanbieding bij kruitvat dan?? dan moeti k ook maar heen Maargoed weet dus nog niet hoe dat komt met toneel...
OK... maargoed anders wil k waarschijnlijk nog een keer naar Utrecht bij met mn nichtje te paardrijden om er vervolgens de dag erna te gaan winkelen Dus moet ff zien
12,49.. maar ik krijg toch geen kaartje want ze staan morgen al vét vroeg gewoon voor de deur te wachten en ik moet tien over 9 op school zijn.. dus dat ga ik niet redden...
Wow, bij ons gelukkig niet zo erg, en anders zijn er 2 filialen in de buurt Enn ik moet morgen om 9 uur bij de dokter zijn, dus ga daarna maar even langs de kruitvat om daarna naar school te gaan Tsja, afwezig ben ik toch
Vorige keer kon ik ook niet en toen ik later naar de Kruidvat ging waren ze al uitverkocht, dus ik ga even duimen dat ze dit keer niet zo hard gaan
Maaar
wat & waar is wel een goede.
Iemand een leuk idee? Ik zou R'dam niet erg vinden, maar kan me voorstellen dat bijv. Jade er niet op zit te wachten om helemaal ergens zuidelijk te gaan Misschien toch centraler gaan? & het is zaterdag of zondag, hebben jullie nog voorkeuren voor de zaterdag of zondag?
Anoniem
Geplaatst: 09-03-09 21:26
Voor mij is Rotterdam ook best een eind. *net zover als jade Maar opzich als et 1 keer is, wil ik dat best betalen voor een gezellig dagje.