Ik kreeg gister een berichtje dat mijn zwager en schoonzus 3 Mei hun verjaardag vieren, dus ik kan niet mee. Jammer, op de foto's ziet het er geweldig uit!
ga inderdaad ook niet mee, ga (nog) niet graag zo ver alleen, dus als Nicole de volgende keer wel meegaat dan ga ik ook weer mee. vind het wel heel erg jammer
Ojajoh
Geplaatst: 25-04-09 20:30
Nijn schreef:
Dankje Goof, ik had het helemaal niet gezien
Ik ga niet meer mee, zou wel mee gaan maar mijn aanwezigheid met herder werd niet op prijs gesteld
Ik zie het probleem niet hoor,aangezien ik vorige keer al aangegeven heb dat ik niet meer mee ga
NoGo
Geplaatst: 25-04-09 20:42
*valt binnen* mag ik me aanbevolen houden voor een volgende keer
Had het al via pb tegen Goof gezegd maar dan ga ik gewoon mee met de Baco
Babette
Geplaatst: 27-04-09 12:21
Ik heb er ook nog steeds veel zin in, alleen wie heeft er voor mij adres zodat mijn tomtom het werk kan doen.. denk dat ik het anders nooit niet ga vinden
Soophia, check pagina terug Een hele routebeschrijving + straatnamen En leuk Sharon als je ook mee gaat!
Babette
Geplaatst: 29-04-09 13:52
Damn! dik een uur rijden, ach ja ik heb het zeker wel voor over. Josewoos ik pb ff mijn telefoonnr maar moet wel eerlijk bekennen.. mocht het echt regenen (en dan niet een buitje maar echt de hele dag door) dan zie ik het niet zo zitten, of stel ik me nu aan Als je mij je tel ook even pb't dan kan ik je in iedergeval bellen mocht ik het toch niet zien zitten. Maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.. Dus doen we allemaal even een zonnedansje! Oja hoelaat spreken we af? of heb ik dat ook gemist..
Niet echt in de buurt waar je kan zitten en bestellen. Ik denk dat het gewoon het makkelijkste is als iedereen gewoon drinken voor zichzelf mee neemt en dat we dan wat gaan drinken? Vlakbij de parkeerplaats heb je bijvoorbeeld wel picknick banken