wij (nicci en ik) komen met een witte nissan micra en een zwarte Cane Corso en een stafford
tot morgen
horses19
Geplaatst: 01-03-09 07:39
Veel plezier allemaal. Mijn tom tom gaf dat adres aan dus dan moet het vast goed zijn En als niet zit je er in iedergeval heel dicht in de buurt komt vast wel goed
Nijn
Geplaatst: 01-03-09 10:18
Ik (en dus ook Rosa, Anousca, vriend Anousca, Akira en Diesel komen met een grijze nissan Micra, en nu maar hopen dat het past
Anousca ik ben om kwart voor 1 bij jou Als ik op de apeldoornseweg zit, is het dan links af naar de weg waar dat restaurant zit, of moet ik verder door rijden? *Zet op verlanglijstje, tomtom*
Jaaa het zonnetje schijnt! Heerlijk!! Wij koe met een grote mintgroene bedrijfsbus, heel herkenbaar hihi. Ik ben zo benieuwd naar jullie honden! En hoe het allemaal samen gaat!
nijn dan moet je gewoon de apeldoornseweg blijven volgen op een gegeven moment kom je autobedrijf theunissen tegen en daar moet je naar links, daarna meteen rechts en volg je die weg en dan zait je al op de roekelseweg
BibicheB
Geplaatst: 01-03-09 13:12
Jammer dat wij er niet bij kunnen zijn want ik ben erg benieuwd naar alle mooie kanjers! Jolanda; ook namens mij; GROEPSFOTO!!!
Heel veel plezier allemaal!! Ben benieuwd naar de verhalen later!! Geniet ervan!!
We waren door omstandigheden al aan de late kant. En toen we daar waren konden we dus niemand meer vinden. Hele pokke end gereden We hadden er allemaal erg veel zin in!
We hebben ook nog foto's gemaakt, maar voor ons was het dus een mini meeting
We hebben er nog een half uur tot 45 minuten staan wachten. Helaas mochten we daar het bos niet in dus na die tijd zijn we naar een andere plek gegaan.
Verdorie zeg. Dan moeten we het maar snel overdoen!!! (en dan meer bij ons in de buurt hihi)
hessel
Geplaatst: 01-03-09 19:24
precies, nicole heeft het al gezegd. wel jammer, hoop dat het de volgende keer niet misgaat....
hoe hebben jullie het nog gehad?
Goof
Geplaatst: 01-03-09 19:26
Wij hebben nog erg lang rondgereden op zoek naar andere bokkers, maar na een uur (of was het anderhalf) hadden we hen opgepikt en zijn we op een andere plek beland waar we wel met de honden mochten komen.
De honden gingen allemaal prima met elkaar dus dat was erg leuk. En wij ook trouwens Ik vond het erg gezellig en hoop op herhaling!
Maar we stonden om 12.50 uur (toen kwamen wij net met die jachtopziener aangereden, sukkel) en we reden geloof ik om 13.30 uur weg op zoek naar de anderen, Uiteindelijk gingen we om 14.30 uur wandelen op de ginkelse heide of zo