Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aronneke schreef:Zo die heeft nog een conditie hoor! Hij tilt alleen zn voeten wat minder hoog op, dus hij struikelt soms
Behandel hem ook niet als een oud paard. Zolang ik hem jong hou gaat alles goed. Hij is enkel wat stijf in zijn nek, dus stelling bestaat bij hem bijna niet. Rijden in de bak vind hij weinig aan dus rijdt veel buiten achteraf richting Zegge.
Hidalgo24 schreef:Eefje, ik heb misschien een idee als je het leuk vindt. Dan haal ik je op in sprundel en dan gaan we naar stal bij ons. Gaan we mn knollie poetsen en zadelen en dan rijden we omstebeurt. mn zusje komt altijd met de fiets naar stal en dan kunnen we die meenemen. Als je het beu bent op het paard dan wisselen we gewoon weer terug. Tis maar een idee!
Bridget24 schreef:aronneke schreef:Zo die heeft nog een conditie hoor! Hij tilt alleen zn voeten wat minder hoog op, dus hij struikelt soms
Behandel hem ook niet als een oud paard. Zolang ik hem jong hou gaat alles goed. Hij is enkel wat stijf in zijn nek, dus stelling bestaat bij hem bijna niet. Rijden in de bak vind hij weinig aan dus rijdt veel buiten achteraf richting Zegge.
Die van mij is pas 9 en tilt ook niet altijd zijn voeten opMaar hoorde laatst dat dat een Koudbloed kwaaltje is.....