Nou het heeft lang geduurt voor ik van de naam sis af was haha
yfande
Geplaatst: 13-02-09 23:34
oos, muts, megamuts............................Yf dus Ladies, gezien ik ooit last van een stalker gehad heb die mijn auto voorzien heeft van allerlei ongewenste tokens wil ik mijn naam niet op het net zien...............1 maart kom ik in volle glorie aanwapperen, dus ffkes geduld !
SisLeone
Geplaatst: 13-02-09 23:48
Euh Helga....je noemt me nog steeds wel eens Sis hoor haha...maar is niet erg.
CouCou
Geplaatst: 13-02-09 23:50
SisLeone schreef:
Euh Helga....je noemt me nog steeds wel eens Sis hoor haha...maar is niet erg.
Maar sis ligt ook zo lekker in het mondje he.
Heee ninaka rijd je nog met mij mee? Maatje rijd ook mee!
Komen jullie dan naar mij toe? Dat is dan wel het makkelijkste. En hoe laat zullen we vertrekken. Ome tom gaat gezellig mee, zodat we niet kunnen verdwalen.
Hahahaha, ja op de één of andere manier krijg ik het niet veranderd, voor mij is het ook logischer met een h......maar ik probeer er echt aan te denken!
CouCou
Geplaatst: 15-02-09 17:39
maatje, wat heb je gedaan dan met je tuf tuf.
Nou kijk even of je kan komen, dat is wat makkelijker. en anders moeten we efkes wat afspreken. En hoe laat enz...
Miran, ik rij graag mee. Delft ligt toch op de weg naar Tilburg, dus dan is het gezelliger samen rijden toch??
Ik hoor wel hoe laat ik bij jou moet zijn.
MsMarit
Geplaatst: 15-02-09 20:56
Barendrecht ook hahaha
Dat snap ik niet dat het logischer is met een H ik heb de meest makkelijke naam...
Ik was van de week op curcus vanuit me werk, en die vrouw heeft heel de middag mijn naam verkeerd uitgesproken... werd er GEK van.... maar goed het zal wel lastig zijn...
Ik heb mijn auto verkocht omdat het te duur werd...
Valina
Geplaatst: 16-02-09 09:38
Huh? spreek je Marit anders uit dan Marith dan? Dan moet je me dat toch eens voordoen hoor !
nee je spreekt niet als het goed is niet anders uit..
Maar er zijn veel mensen die het niet uit kunnen spreken hoor..
Marrit ( dus met een a ipv een aa!! of Ma rit met die klemtoon verkeerd...
Maar goed het schrijven is ook niet makkelijk blijkbaar... het word ook vaak met een D geschreven of dan dus met Th... dubbel R zie ik ook nog wel eens gebeuren....
Toen mijn ouders mijn naam bedachten hadden ze juist een naam bedacht die makkelijk was... gwoon zoals je het zegt/schrijft... Zodat ik dus ook niet de rest van mijn leven hoefde te vertellen.. het is Marit met een H of wat dan ook...
net als Tom.. als ik die naam op zou moeten schrijven doe ik het dus zo als ik het nu heb gedaan.. en dan zou dat kind dus (de rest van zijn leven) moeten zeggen maar het is Tom met een H.. (thom)