Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pubelia schreef:Ik heb graag dat er voor 15 februari betaald word. Heb tot nu toe maar 1 a 2 pb tjes gekregen met de gegevens. 16 februari niet betaald krijgen de mensen op de wacht lijst voorrang...
pubelia schreef:Ik heb net gebeld, voor 8 maart en dan gewoon een picknickrit. Dit is accoord onder voorbehoud. Want of 1 maart of 8 maart is de hengsten keuring van het ICS, en daar wilde ze graag bij zijn. Je mag met je eigen paard mee doen. Er kunnen 8 maart mensen mee doen met hun paarden ( van de TB) tussen de 12 en de 14 mensen. Mensen met paarden van hun betalen 35 euro, mensen met eigen paard betalen 15 euro. Graag dit vooraf aan mij betalen. Je kan mijn gegevens via pb opvragen. Als je nog mensen kent die graag mee zouden gaan, en er komen geen mensen meer vanuit het topic, zijn ze welkom.
pubelia schreef:Ik heb net eventjes gebelt.
En volgens haar is de hengsten keuring op 8 maart![]()
Maar, zij gaat nu eerst kijken of ze niet andere mensen kan inschakelen die eventueel de rit mee rijden en de mensen die op de plek met eten staan... Dus nog steeds niet uit wijken maar ff afwachten
Citaat:1. Marlies85
2.. Nelly_555
3. Xtostarlight BETAALD
4. Zwerte -- Onder voorbehoud
5. Marciadenise BETAALD
6. ellenAST
7. Haflingertje
8. Annepanne
9. Sabinee__
10. dovish
11. Sabby
12. Leonie (zusje haflingertje)