We moeten trouwens wel even kijken als we 2 dagdelen gaan doen. De mensen die afhankelijk zijn van het openbaar vervoer kunnen waarschijnlijk niet heel vroeg aanwezig zijn, omdat bussen/treinen in het weekend niet heel vroeg gaan (althans, hier niet). En dan vooral op zondag, op zaterdag rijden ze vaak wel iets eerder...
Zou gaan om een trein naar Utrecht CS........... die gaan over het algemeen wel vroeg. Maar misschien om bij jullie op het station te komen dat het lastiger is........ missch. pap/mams lief aan kijken om te brengen
SSDesign
Geplaatst: 28-01-09 22:26
Vanaf Uden: Op z'n vroegst om 9.52 op Utrecht CS, eerder rijden de bussen niet.
Vanaf dichtstbijzijnde station kan ik er inderdaad al een drie kwartier eerder zijn ja . Maar aangezien Femke's andere cursus al om 9.30 begint ben ik bang dat deze ook al vroeg gaat beginnen haha En anders heb je ook weinig dag over...
Edit: Op een zaterdag is het inderdaad al makkelijker
mag ik misschien vragen waar de prijs uit is opgebouwd? Dus zeg maar waarom zo duur?
Appelflapje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-09 18:57
Marjoow schreef:
mag ik misschien vragen waar de prijs uit is opgebouwd? Dus zeg maar waarom zo duur?
Ik denk niet dat dit helpt, het wordt echt niet ineens goedkoper. Die prijs is toch redelijk voor alles wat ze voor ons regelt en voor de tips die wij van haar krijgen. Het is al een heel stuk goedkoper dan haar andere workshop, dus ik vind dat we hier blij mee moeten zijn en er niet over moeten zeuren. Is het te duur, dan ga je niet.
De prijzen voor workshops en cursussen worden door tientallen verschillende factoren bepaald. Waaronder de tijd die ik op de dag zelf kwijt ben om de cursus te geven, de reiskosten, de complete voorbereiding, etc.
Voor deze groep komt er een compleet "nieuwe" speciale cursus die slechts eenmalig is. Daar moet ik dus weer een flink aantal uren voor werken om die in elkaar te zetten. En dat is dus ook weer verwerkt in die prijs.
Tijd, expertise, en onkosten... Dat zijn de 3 basic factoren waaruit de prijzen ontstaan.
Ik kán best zakken met de prijs. Maar dat zal dan ook inhouden dat het een standaard workshop zou worden, zonder speciale extra aandacht op bepaalde punten. Maar dan heeft 't geen enkele zin om 't voor alleen deze groep te organiseren. Dan kan iemand beter gewoon mee doen aan de normale workshops.
Dus vandaar, een speciale workshop voor een groep die specifieke dingen wil weten. Speciaal voor jullie in elkaar gezet. Eenmalig. En dus ook een iets hogere prijs dan de normale workshops, om dat het voor mij extra veel tijd kost. Maar iets goedkoper dan de cursussen, omdat de groep iets groter is.