Tinne er is een microfoonsysteem met boxen daar. Dus dan versta je hem door gans de piste.
Nathalie zal ook wel mee eten veronderstel ik? (Zij stond vorige keer ook niet op het lijstje geloof ik. )
Ik ben benieuwd naar foto's en filmpjes, kan er zelf niet zijn die dag.
Idra
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-09 11:19
Kleine planningswijziging. David laat me weten dat hij zaterdag de 14de in Amsterdam les geeft en zondagochtend zal vertrekken in Amsterdam naar Meerhout. Hij zou dus graag een half uurtje later beginnen (ik vermoed dat hij geen ochtendmens is, haha ) en dan maar een half uurtje middagpauze nemen. Ik ga dus alle uren in de voormiddag met een half uurtje verlaten.
Evy, kan jij je DA verwittigen?
10u30-11u15: Nathalie met Zaphira 11u15-12u: Tinne met Esperanto 12u-12u45: Ingrid met Tempo Alegro 12u45-13u30: Liesbeth met Ignis De Laubert 13u30 - 14u: MIDDAGPAUZE 14u - 14u45: Lobke met Terroso 14u45 - 15u30: Evy met Cita 15u30 - 16u15: Lobke met Licor 16u15 - 17u: Titsia met Verdiene
Ik kom waarschijnlijk last minute, anders wordt het te moeilijk met Heros, die sukkel staat ook niet graag alleen. Hopelijk kan ik hierna op bokt vele verhaaltjes lezen met foto's of filmpjes
Cyta
Geplaatst: 09-02-09 16:56
Titsia schreef:
Ik kom waarschijnlijk last minute, anders wordt het te moeilijk met Heros, die sukkel staat ook niet graag alleen. Hopelijk kan ik hierna op bokt vele verhaaltjes lezen met foto's of filmpjes
Ooooh Titsia, dat vind ik wel spijtig zenne. Nu kunnen we eens met nen hoop bij elkaar zijn!
Eten mee: Louise Anjatje Tinne + 2 Anja Tanja Ilke Biep David Lobke Nathalie Christel + 3 Evy + Mayke
Dat maakt een totaal van 18 personen als ik goed geteld heb? Louise, moeten wij dan niet beginnen nadenken over hoeveel broodjes en hoeveel beleg?
Wat hadden jullie graag gewild? Klassieker zijn - hesp - kaas - préparé
Anjatjeuh
Geplaatst: 12-02-09 12:28
Ik heb net iets gevonden dat misschien wel interessant kan zijn: http://www.everyoneweb.com/prijslijst/ Zit maar 2,9km van Stal Heikenhof en zou dus gratis komen leveren. Zondag open vanaf 12 uur.
Voor mij is het ook prima om gewoon zelf te kopen en te maken, maar ik denk dat dit toch wel een stukje minder werk is voor Anja en Louise en zo kan iedereen gewoon helemaal zelf kiezen wat ze willen...
Balte
Geplaatst: 12-02-09 12:31
Zeer interessant inderdaad! Ik zit er niks mee in om te smeren, maar denk wel dat hoeveelheden inschatten niet gemakkelijk is. OP deze manier kiest iedereen wat hij of zij wil, zit er nog een lekker smoske tussen ook en zitten we niet met overschotten! Ik vind het alleszins een goed idee. Louise en ik kunnen dan alsnog verantwoordelijk zijn voor het laten kiezen van de broodjes, het opstellen van een lijstje en het doorbellen ervan. Helemaal handig zou zijn als mensen op voorhand kiezen en gepast geld mee hebben, haha, zo is de betaling ook in een wip geregeld
Anjatjeuh
Geplaatst: 12-02-09 12:39
Ik zou als we beslissen om toch voor de broodjeszaak te kiezen wel eerst eventjes bellen, want ik vind de website er nogal verouderd uitzien dus vrees een klein beetje dat die zaak dan misschien ook niet meer bestaat. En dan zitten we natuurlijk voor niets bestellingen op te nemen enz...
[edit] Snackbart net ook op website van gemeente Meerhout gevonden dus zal nog wel bestaan
Balte
Geplaatst: 12-02-09 13:00
Net wat ik ook dacht, best inderdaad op voorhand eens bellen en informeren of het zondag mogelijk is om een deftige bestelling te plaatsen
Ik denk dat het die is die Nele bedoelde enkele weken terug. Heb er eerder al een voorstel over gedaan. Maar toen was er sprake dat jullie gingen broodjes smeren, dus ben ik verder niet op in gegaan.