Hey...ik heb nogeven zitten kijken, maar de uren inhalen gaat helaas niet die week heb teveel afspraken staan die ik echt wil doen (oa afspreken met Tessa, afspreken met andere goede vriendin, vorige eigenares saff komt langs, etc). Daarbij moet ik in mn kerstvakantie nog werken aan mn uitgebreide rapportage, die de week na de vakantie moet worden ingeleverd. Ik denk dat ik iig niet mee ga als t deze data wordt...
Hey het valt hier een beetje dood Januari lijkt misschien nog wel ver weg, maar voor je het weet is 't alweer zover. Is er geen enkel weekend dat je vrij kan nemen Jenn? Of we doen het van vrijdag op zaterdag of een week later ofzo?
er is een kans dat ik in januari niet meer op zondag kan werken ivm te weinig omzet. Maar dat weet ik pas eind dec/begin januari. Maar dan zou t wel een keertje van za op zo kunnen, maar dan waarschijnlijk wel pas rond midden/eind januari. Kan er echter nu nog niks over zeggen.
We moeten wel een beetje gaan prikken nu dan. Heb al eens vrij gevraagd voor 1/2 januari.. afgezegt nu voor 3 januari.. moet ik die ook weer afzeggen..
Toen was het wel de bedoeling ja. Maar als je bv de volgende ochtend weer vroeg op moet of 't gewoon niet ziet zitten om te blijven slapen hoeft 't niet toch. Lijkt me...