[Besloten] Tinkerklets Weekend 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welk weekend?

wk 15: 10 t/m 12 april --> Pasen
3 (5%)
wk 16: 17 t/m 19 april
3 (5%)
wk 17: 24 t/m 26 april
4 (7%)
wk 18: 01 t/m 03 mei
3 (5%)
wk 19: 08 t/m 10 mei --> 10e moederdag
5 (9%)
wk 20: 15 t/m 17 mei
8 (15%)
wk 21: 22 t/m 24 mei --> 21e Hemelvaart
4 (7%)
wk 22: 29 t/m 31 mei --> Pinksteren
6 (11%)
wk 23: 05 t/m 07 juni
5 (9%)
wk 24: 12 t/m 14 juni
5 (9%)
wk 25: 19 t/m 21 juni
5 (9%)

Totaal aantal stemmen: 51

grid

Re: [Besloten] Tinkerklets Weekend 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 14:13

Bloos! hier toch echt pas vanaf juni Bloos (oké laatste weekend van mei zou evt nog kunnen Clown)

Ik hou het namelijk altijd goed bij want wij zitten echt in een méga dazen gebied, maar in Mei (toen het ook nog zo'n mooi weer is geweest enzo) was het nog heerlijk rijden overal Dromen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 14:19

Ik heb werkelijk waar geen idee wanneer ze bij ons te voorschijn komen Bloos Ligt ook erg aan het weer.
Heb één keer gehad dat we een langere rit gingen doen, en Jes en ik in een heuse zwerm van honderden van die monsters reden. Dat was iets minder Haha!
Verder hebben we er weinig last van, ik kan ze allemaal nog mooi doodslaan voor ze Jessie steken *LOL*

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 14:20

Nigel heeft een hele mooie blauwe jurk, die prima werkt tegen die stomme rotbeesten. Ook Veerust werkt bij hem uitstekend Lachen
Combi = geen daas

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:42

De excacte plek maakt mij niet zoveel uit. Maar wil wel graag naar de veluwe (volgens mij iedereen wel, toch?)
Ik wil wel graag een weitje voor Ziggy, want die sloopt stallen (omdat hij niet gewend is om er in te staan)

Ziggy heeft niet super veel last van Dazen, er zitten hier ook altijd duizenden.

Marleen wat een super leuk aanbod van je zeg!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 15:58

Nog ff opgezocht wie zich tot nu toe gemeld hadden, maar zie nu dat er maar max 6 vinkjes bij een weekend staan? Heeft de rest geen voorkeur of ?!

Zie ik verder nog iemand over het hoofd? en/ of zijn er evt nog "nieuwe" die mee zouden willen maar nog niet "aangemeld" hebben?

Citaat:
Berdien
Marleen --> kan weekend 29 t/m 31 ste dus niet
Janet
Annique
Joyce
TK
Puck
Eefje

en Ik Tong uitsteken

en Annelot evt voor een rit

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:12

misschien heeft niet iedereen op hetzelfde weekend gestemt.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:28

ik heb helemaal niet gestemt. moet toch zo en zo vrij vragen Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 16:30

_janet_ schreef:
misschien heeft niet iedereen op hetzelfde weekend gestemt.

Idd misschien Ja of men heeft (nog) niks ingevuld? Daarom eigenlijk mijn vraag of iedereen wel een voorkeur heeft aangegeven Knipoog

Herinner me namelijk vaag ook nog dat iemand zei ik kan altijd dus vul niks in, maar omdat ik op het werk zit heb ik niet alle pagina's teruggebladerd Bloos

Pling Ah kijk TK

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:37

ik kan in pricipe altijd.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:56

Ik dus ook wel, behalve dat weekend van 27 mei enzo niet.

Zo'n 8/9 mensen moet wel lukken, hoop dan wel dat verschillende paarden bij elkaar kunnen staan en dat we het met een paar even opzetten/afbreken. In een schuur slapen is wel mogelijk, wel hele oude hoor!!! Eventueel kunnen er ook wel een paar binnen slapen, heb wel wat kamers over...

Maar nogmaals, ik vind een weekendje helemaal weg ook leuk, dus dat is voor mij ook nog zeker een optie!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 16:57

Hmm, Nigel is niet zo moeilijk in een kudde, hij past zich wel aan.
Als hij bij een dominante merrie staat, is het een schattig klein lief Tinkertje Knipoog

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 23:57

Komt Leon nog een dagje op bezoek? Misschien mag ik mee komen? Bloos

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 09:06

Leon wilde dat wel geloof ik Lies, dus het zou natuurlijk harstikke gezellig zijn als jij ook mee komt!!! Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:16

Lies dat zou erg leuk zijn!
Ziggy is heel makkelijk bij anderen in de groep. Het is een echte sul, hij past zich wel aan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:29

Jes is gewend om in een kudde van 8 (nou 9 ) paarden te staan, en met Sayla in LOZ ging ook hartstikke goed Ja

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 12:43

Marleen vind het een ontzettend leuk idee *LOL* maar als je graag eens een weekendje weg wil met je paard dan moet je het ook zeggen hè Knipoog
Natuurlijk helpen we je met bouwen enzo Ja Ik heb evt ook nog wat prikpaaltjes en draad Ja
Ennuh in LOZ sliepen we allemaal in 1 kamer Clown dus zijn op zich niet zo kieskeurig dus dat komt dan vast wel goed Haha!

Zoals het er nu naar uitziet hebben de meesten op wk 20 15 t/m 17 mei gestemd (ook wk 22 maar dan kan Marleen niet) zullen we die datum dan maar gewoon aanhouden of ?!

Idd Jessie en Say " kennen" elkaar nu al Haha! --> wel kans dat de rest buitengesloten wordt Schijnheilig hè Berdien Knipoog

En op nieuwe stal heeft ze binnen een paar uur het oudje (wat normaal niet zo makkelijk is Duivel ) en het jonge spul al om der vinger gewonden Clown en houdt de rest zich ook zo koest dat ze ineens met 4-en bij elkaar konden gaan eten in de loopstal, terwijl het er normaal meestal maar 2 tegelijk waren Haha! Say heeft goede invloed
en dat allemaal zonder een poot uit te steken en alleen als echt nodig is beetje streng kijken Nagelbijten / Gniffelen

O ja en Say heeft enorm respect voor de draad daar hoeft nieteens stroom op Knipoog

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:47

Nig heeft ook onwijs veel ontzag voor de draad Knipoog Maar ik kan me voorstellen dat er Tinkies zijn die dat wat minder hebben Nagelbijten / Gniffelen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:57

Draad is bij ons geen probleem, daar staat flink stroom op...

Het is juist zo dat ik me ook niet op wil dringen, het hoeft nl. niet perse bij mij. Ik vind het wel best, ook wel leuk, dus het mag wel! Bos is er genoeg, maar zoals ik al zei, wel dus een stukje rijden over landweggetjes.
En als we het bij ons doen wel rekening houden met buren en andere pensionklanten, dus gezamenlijke bak e.d. niet gebruiken denk ik...
Maar da's in overleg allemaal wel te regelen.
Hihi, Mees zal blij zijn met m'n aanbod...

Zijn er mensen die toch liever naar wat anders gaan? Want dan moeten we wel snel wat gaan regelen denk ik... Zeg het gerust!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:08

pfff, geen idee hoe mijn knollies reageren in een groepje op pad naar buiten Clown maar dat zien we dan wel. ze slaan en ze bijten niet dus zal wel goedkomen Knipoog alleen balou kan soms moeite hebben bij andere bv als hij met 1 ruin en 1 merrie zou moeten staan Clown dan wil hij de merrie ..
maar weet nog niet wie ik mee neem haha denk degene die het makkelijkst laad Knipoog

datum maakt me niet uit, moet toch vrij vragen ( heb in mei vakantie maar weet nog niet wanneer)

Mij maakt de locatie niet uit, ik vind het al heel erg leuk om eens met 1 van mijn paardjes weg te gaan ( pfff al ist wel een heel geregel thuis Knipoog voor de rest hihi)
marleen, wat heb je het liefste of maakt het jou niet uit? uiteraard als het bij jou is houden we rekening met andere en helpen we je mee!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:55

Ja, hier ook geregel. Ik moet iets met Bas regelen Knipoog
Ik denk dat ik hem bij de shethengst van de buurman zet, ik denk dat dat heel goed gaat klikken Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:28

Dundee moet gewoon maar even een weekendje alleen zijn. Dat gaat wel goed. Hij heeft ook 6 weken alleen gestaan, toen Ziggy bij Angela stond.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 16:01

FF weer warm houden Haha!

@ Marleen --> en weet Mees het al Tong uitsteken ? Vind het trouwens totaal niet opdringerig Knipoog Juist leuk dat je je adres aanbied Ja Haha!
Wel vraag ik me af of het voor jou dan nog wel "vakantie" is ... Natuurlijk helpen we je en houden we rekening met omgeving enzo *LOL* , maar het is toch ineens 8 "man" + paarden + trailers bij jou "over de vloer" --> Het is toch jou Thuis Bloos
Wat niet wegneemt dat het me heel leuk en gezellig lijkt Dromen

Citaat:
Zoals het er nu naar uitziet hebben de meesten op wk 20 15 t/m 17 mei gestemd (ook wk 22 maar dan kan Marleen niet) zullen we die datum dan maar gewoon aanhouden of ?!

Zoals ik het nu zie zijn we dan met de volgende mensen:
Citaat:
Berdien
Marleen
Janet
Annique
Joyce
TK
Puck
Eefje/ Eva ?
evt Annelot voor een rit
Ik Tong uitsteken

en willen Liesbeth en Leon wel op bezoek komen Haha!

en wat vindt nu iedereen van de optie van Marleen? Anders moeten we idd zoals ze zegt wel snel aan de slag om wat anders te regelen Knipoog

Voor zover ik het terug heb kunnen lezen vinden
Puck
Rebecca
Berdien
Janet
en Ik
het in ieder geval een leuk idee Haha!

en Annique, Joyce en Eva/ Eefje?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:20

klopt grid, vind het een leuk idee!
en de rest?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:34

Voor mij is het ook gewoon lekker vakantie hoor! Mees vindt het prima, zolang we alles lekker zelf regelen.

Heb even zitten denken, we hebben aan de andere kant van het huis een kamertje (oud hoor) over, waar wel 4 mensen op luchtbedden/matrassen kunnen slapen. Als er dan nog iemand aan een tent ofzo kan komen is het in principe geregeld. We kunnen natuurlijk ook een tent huren.
Dan moeten we nog eten enzo kopen, als we allemaal een bedrag zouden overmaken naar iemand die dat regelt zou handig zijn. Misschien een keer barbecuen? Als iedereen helpt mesten, water sjouwen, eten maken enzo zie ik het prima zitten...

Trailers en auto's zet ik dan het liefst op ons eigen land, zodat de buren er verder geen last van hebben. Maar dat kan allemaal wel.
Dus idd, zeg het maar! Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:37

Helaas is mijn tent dit jaar overleden, anders had ik die wel meegenomen.
Omdat ik gebracht wordt, zal van mij misschien alleen een trailer blijven staan.