Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-12 09:27
Dat is lastig inderdaad.
Ik zou wel proberen om het te verkopen Heb je weer wat centjes voor sjelmar en als je ooit nog een andere koopt is de kans groot dat je daar wel iets passends bij krijgt.
Haha, ja inderdaad. Ik zou dit zadel toch niet tot in de eeuwigheid willen houden, hij zit heel lekker maar t is een dressuur zadel, en ik ben toch meer van de vzh zadels Nu heb ik vanmorgen nog gekeken en nu weet ik het merk weer niet. t was met W & L, 2 woorden.. argh ik ben ook een chaoot hoor xD
Haha ik weet niet zoveel van zadels.. En ben al helemaal niet thuis in de merken Ik ga nu naar stal om m'n fjordenvarkentje maar eens te wassen!
aalstreep
Geplaatst: 18-07-12 11:41
Als ik jullie ( en anderen ) zo hoor kan een nieuw zadel voor Jul nog wel eens een groter probleem worden dan ik dacht . Het word mijn eerste zadel dat ik koop en ben verder alleen maar een boomlooos Barefoot gewend . Heb wel rekening gehouden met de lengte, heb gemeten en dat mag (volgens mij dan) max 43 cm zijn van achter de schouder tot laatste rib. Wil ook zo graag semi-boomloos maar startrekk is wel weer duur dus als ik daar op uitkom word het waarschijnlijk 2e hands. ook vind ik een stevige zit en het liefst een engels uiterlijk wel fijn, zucht. Zal je net zien dat het zadel dat goed ligt een boomzadel van een flinke prijsklasse duurder is en dan waarschijnlijk met een vlakke zit .
Ik heb dus ook geen idee wat je het beste zou kunnen doen Lianne, maar als je een paard koopt zit er meestal idd wel een zadel bij en ( als ik alle ervaringen van mensen ) zo lees is het ook maar de vraag of het op een nieuw paardje past. is een bbp niets voor je dan kun je eventueel nog wat stappen met Sjelmar en op een nieuw paardje zal dat ook al snel wel goed liggen.
Silence
Mijn semi boomloos staat te koop, perfecte staat geheel aanpasbaar aan paard en ruiter.
aalstreep
Geplaatst: 18-07-12 12:03
Heb hem gezien ja, maar heb eigenlijk liever een nog iets meer engels dressuur model . Ik ga eerst buitenzinnig eens langs laten komen om te passen maar Jul loopt nog steeds niet helemaal goed.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-12 13:58
Ik mag op sollicitatie gesprek eindelijk!!
Laatst bijgewerkt door Silence op 18-07-12 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Dott
Geplaatst: 18-07-12 13:58
Ik ben echt een kneus qua zadels, heb er zo weinig verstand van. Heb ook Niaffs zadel door de zadelmaker laten aanmeten, maar ja dan ben je ook meteen 600€ armer. Iets goedkopers/tweedehands zou ook niet weg zijn xD
tof sandra! waar?
Silence
Jeeeeetjee.. Ik heb gewoon vanavond 2 winstpunten gehaald!!! Ben echt helemaal blij!! 182 en 189 punten gereden! Het moet vaker zo slecht gaan van tevoren hahaha.
Het ging wel goed, kan natuurlijk altijd beter, maar Aag was zo super braaf joh! Was echt helemaal trots!
Ooh bah.. Dipjes zijn altijd naar.. Misschien als zondag het lekkere weer begint, je het weer wat zonniger inziet? Je kunt zo weinig nu hè.. en dan is dit de zomer
Ja weer heeft altijd een vruj sterke invloed, plus gewoon alles wat er mis gaat en ik kwijt raak. Het word wel weer beter maar heb nog geen moment stilgestaan bij t uit make met mn ex, daarop meteen Sjel kreupel, normaal zou juist hij me dan steunen. En het is allemaal goed zo, maar het voelt ff leeg ofzo.. *ZEUR* bah, wat ben ik een zeikerd xD