Verschillende poses of gebruik van kleur of licht die je graag wilt uitproberen, dan kan een van de andere fotografen je misschien met de uitvoering helpen en de eigenaar van het model het paard zo goed mogelijk voor je neerzetten als je een voorbeeld hebben Maar das niet noodzakelijk hoor
Daarom heb ik ook geprobeerd te husselen Dan kun je van iedereen leren!
Ik heb helemaal niets van haar gehoord? Ik weet ook niet wat voor camera ze heeft...
Ik ga trouwens even een nieuw topic openen voor wat meer overzichtelijkheid!
mara1
Geplaatst: 09-06-12 20:40
allemaal,
ik voel me echt heel schuldig, en durf het ook bijna niet te plaatsen maar ik meld me zelf toch af.. Ik ben de afgelopen weken al niet heel fit, heb sinds 4 weken een nieuwe job waarbij ik voor 2 weken terug al ziek thuis heb gezeten door keelonsteking. Ik ben nogsteeds niet helemaal 100%. had gehoopt dat het weer ons mee zou gaan zitten maar zo te zien en te lezen zal dit niet het geval zijn.. Daarnaast zit ik met fibromyalgie wat ook niet in het voordeel mee gaat spelen. Vanmiddag voelde ik me beter, had ook echt gedacht dat het zo wel zou doorzetten maar ben nu weer zo beroerd als een kat en snotterig en het weer helpt me ook niet mee.. Zodoende dat nu toch mijn afmelding wel binnenkomt.. Vind het echt knap balen! We hebben zulke leuke modellen en zo'n leuke groep.. ik had er ook zo'n zin in! Heb er echt over zitten dubben, maar ben over de avond steeds beroerder geworden.. zou mezelf voor de gek houden als ik morgen mee zou gaan, hoe spijtig ik het ook vind. Echt duizend maal sorry..! Ik had vanmiddag echt goeie hoop maar door vanavond en de vooruitzichten van het weer lijkt het me echt beter niet mee te gaan. Nogmaals, super sorry!! Baal er echt van! Ik hoop dat jullie onwijs veel plezier hebben, super mooie foto's mogen maken en dat het weer toch mee blijkt te vallen, neem het me aub niet kwalijk dat ik me zolaat nog afmeld. Zit er echt mee, maar het gaat niet..
Faline, heb jij al iemand gevonden die met je mee wil gaan?? Heb hier evt. nog wel een broertje voor je, maar weet niet of je daar wat aan hebt...
Maysie
Geplaatst: 09-06-12 21:11
Ik vind het ook geen straf hoor autorijden Maar met meer is ook altijd gezellig haha . Ach nu kan ik iets rustiger aandoen morgenochtend .
Markkie8
Geplaatst: 09-06-12 21:14
Maysie schreef:
Ik vind het ook geen straf hoor autorijden Maar met meer is ook altijd gezellig haha . Ach nu kan ik iets rustiger aandoen morgenochtend .
Daarvoor heb ik een radio en cd's. Haha. Zit meestal alleen in de auto.
Jorinda
Geplaatst: 09-06-12 21:16
Ik kan mijn broertje eventueel ook meeslepen, maar als Bailey erg druk wordt dan durft ie niet meer ben ik bang, dus daar heb je ook niet veel aan denk ik, Feline?
Ik ben ook nog steeds alleen Maargoed, dan kan ik heel hard mee blèren met de muziek. Positief blijven Haha.
MarianneV
Geplaatst: 09-06-12 21:29
De beschrijving op de 1e pagina klopt ook niet meer...
Anyway ik duim voor jullie voor mooi weer morgen... ik wacht met spanning af naar de fotos... Ik zal mn accu ook aan de lader smijten Moet moge ochtend bij de doping fotos maken