Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjolein_el schreef:Sterkte Nathalie!
Ik heb net even wat foto's opgeslagen, behalve die die nog niet mochten. Kan echt niet wachten tot alles op een rijtje staat en ik een mooi topic kan maken!
An0uk14 schreef:Iedereen@ Mijn laptop wat gecrast en alles, alles was weg. Heb nu best veel huiswerk wat ik moet fixen dus!
Foto's staan allemaal op externe harde schrijf
Maar dan weten jullie even waarom ik er even niet heel actief ben in het topic. Vandaag ga ik naar de ICT, dus hopelijk doet die het dan weer
NathalietjeB schreef:wel onwijs leuk dat je er een boekje van gaat maken doom...je heb in ieder geval een hele hoop prachtige foto's ervoor zo van iedereen
heb ook nog wat foto's van bokkers in actie maar die post ik vanavond heb even 2 dagen al klote dagen...hoorde zondag na afloop van de meeting dat iemand van kennissen zomaar is overlede dus gister condoleance en vandaag begravenis dus die foto's plaats ik misschien vanavond even als ik mezelf eraan herinner
Mytens schreef:Een zomerfotomeeting plannen
edit: ik wil het veulen van onze koele hengst vd zomer wel op de foto zetten!!
Blanket, mooie foto vd bonte. Alleen jammer van de schaduw linksonder op de foto, op de vacht. Lijkt net troebel maar is denk ik schaduw vd boom? Kun je dat niet wegwerken