mickydo schreef:Goed idee Damelza ! Laten we dat eens gaan organiseren ! Wie gaat er mee op een shire rit ! ( let op max 8 personen ) * Mijke * Damelza* Miezz
Zack schreef:Goed idee Damelza ! Laten we dat eens gaan organiseren ! Wie gaat er mee op een shire rit ! ( let op max 8 personen ) * Mijke * Damelza* Bo*Miez*[***]
_Anna schreef:Zou graag mee willen! Ik zit alleen liever op een niet-zo-mega-paard Samen mee op de stalen ros?
_Anna schreef:HAHAHAH je moet me niet zo laten lachen (lag net al in een deuk door je )Oh... maar ik was serieus eigenlijk
oke dan neem ik de allergrootste !! In het kader van zwaarlijvig heid is dat veel eerlijker voor het paard Zag op de site dat de kleinste 184 is , dat is voor mij al heel groot
mickydo schreef:oke dan neem ik de allergrootste !! In het kader van zwaarlijvig heid is dat veel eerlijker voor het paard Zag op de site dat de kleinste 184 is , dat is voor mij al heel groot nee dat kan niet want ik wil die van 2.04M
Nee dames dit stokje heb ik al jaren gelee aan Chantal doogegeven ik ga never nooit meer op n paard. Dus veel plezier en veel foto's maken he En neem allemaal n keukentrapje of ladder mee
mmmmm weeeeeer marjan niet mee...ik ga er nog even over nadenken hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer het is
Miez schreef:mmmmm weeeeeer marjan niet mee...ik ga er nog even over nadenken hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer het isik denk dat je toch nooit iedereen meer mee gaat krijgen in 1 meetingde 1 wil dit niet de ander dat niet.....blijft een lastig iets die meetingsen snap marjan wel heel goed
_Anna schreef:Zou graag mee willen! Ik zit alleen liever op een niet-zo-mega-paard Hahah ik ook niet hoor!Kom ik aan met mn dwerg van 1.43
mickydo schreef:Daar komen we wel uit wanneer het is nou voor mij niet geheel onbelangrijk! ik ben een aantal weekenden vrij aankomende weken, dus wil het wel graag op iets kortere termijn doen dan
ikdoemaarwat schreef:mickydo schreef:Daar komen we wel uit wanneer het is nou voor mij niet geheel onbelangrijk! ik ben een aantal weekenden vrij aankomende weken, dus wil het wel graag op iets kortere termijn doen dan welke datums zijn dat? dan kan ik gelijk even kijken of ik ook kan
Zaterdags kan ik eigenlijk nooit, dus als dat de planning is wil ik het zoiezo 1,5 week van te voren weten dan kan ik wat regelen.Wat kost het eigenllijk?
XxDamelzaxX schreef:welke datums zijn dat? dan kan ik gelijk even kijken of ik ook kan nou als ik het goed begrepen heb zo aankomende 6 -7 weekenden