En er was niemand die met mij mee reed toch? Haha.
Faline
Geplaatst: 09-06-12 14:14
Mijn hulp/groom heeft net afgezegd, ik moet dus opzoek naar iemand die last minute nog tijd heeft om mee te gaan. normaal zou ik alleen gaan maar omdat bailey nog zo onervaren is moet er echt iemand mee. ik zal mn best doen, maar kan niks beloven... Mss dat iemend hier wat weet?
Ik zeg helaas ook af... denk niet dat mn rug nog gaat beteren vandaag, en dat morgen icm. met het weer kan ik het beter rustig aan doen ipv. een groot deel van de dag te fotograferen. Dan weet ik zeker dat ik mezelf ga overbelasten..
Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn, en zal duimen voor jullie dat het toch nog wat opklaart!
En misschien een model. Ik weet geen hulp/groom voor je Feline, helaas..
Wat ik net trouwens had... Ik had getankt, gewoon benzine, wat er in mijn auto moet. Betaald. Wil auto weer starten... Startte niet meer Ik dacht "oliebol heb ik het verkeerde er misschien in gegoooid!?" maar dat was 't ook niet. Schijnt het dus mijn startonderbreking te zijn? Lekker dan, ik heb geen idee hoe die werkt..
Nou, ik heb de paraplu's al gezocht Zal ze allebei meenemen, voor het geval iemand eentje vergeet
Saskiaa_
Geplaatst: 09-06-12 18:25
CoronaLime schreef:
85% kans op regen hoop ik niet op hoor
Nee, maar er valt volgens die voorspelling maar 0,5mm. Dat is maar een beetje. En dan is de kans misschien groot dat dat gaat vallen, als het maar een buitje is..
Ben benieuwd naar het verrassingsmodel! Ik heb er zin in! Vanavond nog even het paardenfotografieboek door kijken die ik van de week heb binnen gekregen
rommulus
pff morgen vroeg dag begin om 6 uur met sil te wassen
Hoe laat moesten we er zijn ??
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-12 19:59
Ik heb er ook zin in!! Morgen lekker vroeg op om alles klaar te zetten, en ik ben benieuwd naar alle modellen in het echt!
Zometeen nog eventjes alles klaarleggen, geheugenkaartjes legen, accu aan de lader, en dan ben ik er ook klaar voor! Hoop wel dat mijn lijf een beetje mee wil werken.. Last van mijn rug en hoofdpijnaanvallen, maar we gaan er gewoon een leuke dag van maken!
Das lekker vroeg! Kwart voor 10 aanwezig, 10 uur beginnen
Wat heb je zoal? Ik vind het altijd handig om een rammelbakje mee te nemen, een plastic zakje en hinnikjes op je telefoon, om het paard af te leiden.. Als je een reflectiescherm hebt, gewoon meenemen! Alles wat bij je camera hoort.. Evt. foto's die je graag zou willen maken als voorbeeldmateriaal meenemen
Kan iedereen het schema zo goed zien? De ochtend aangepast op het extra model, maar door omstandigheden kan zij nog niet met zekerheid zeggen of ze er is. Als ze er niet is, kunnen jullie gewoon het vorige schema volgen voor de ochtend