Wat fijn dat het geslaagd was. Baal ontzettend dat ik niet mee kon. En natuurlijk.... Sem was helemaal zichzelf weer vandaag, dronk goed en spuugde niet meer. Maar helaas... volgende keer beter.
tessa heeft de dag in de auto verwerkt. die heeft de hele terugreis zitten babbelen tegen haar speeltjes. erg gezellig haha. thuis nog lekker gespeeld, ontzettend goed gegeten (dat krijg je als je de rest van de dag alles wegduwt) en heerlijk gebadderd. ligt nu een uurtje te slapen, nadat ze geen zin meer had in haar papfles. we zullen zien wat de nacht ons brengt!
wat het eten lekker trouwens? ik thuis nog staan koken voor tessa (al haar eten was op, leeg vriezertje helaas) en zelf heb ik net bolletjes met hageslag op
zo te lezen heeft Tessa een goede dag gehad buiten het overdag eten! zijn jullie de groepsfoto nog gaan ophalen?
Malima
Geplaatst: 19-03-11 22:17
eten was lekker angelique
Max is ook de hele terugreis wakker geweest, terwijl hij normaal altijd slaapt in de auto. ach hij was niet vervelend en ligt nu heerlijk in bed
Vond het super gezellig meiden, alleen hier ook last van de bekken, maar ach, komt wel weer goed.
Wou jullie alsnog super bedanken voor het mooie pakket ga er straks lekker in snuffelen, want jeetje, wat zit daar een boel in zeg, vind het zo lief van jullie, echt super dankjewel
Fiemo, ga je de foto wel met ons delen? We hebben niet eens de mogelijkheid gehad om hem te bekijken!
Malima
Geplaatst: 19-03-11 22:30
alsjeblieft meiden. ik vind het leuk om dat te regelen en ben blij dat alles geslaagd was had bij het naar binnen gaan nog 2 kaartjes over, maar dat kwam natuurlijk omdat jantine en saskia en vonneke niet meegingen, dus die had ik over
wel grappig dat we jullie weer tegenkwamen, haha. in het begin reden we achter jullie maar had ik jullie ingehaald en een half uur later haalden jullie ons ineens in, hahaha