De Naamloze Meeting!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:59

Ja Wouter, het kan altijd stouter. Dus doen! :+

Lolacabana

Re: De Naamloze Meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:07

Altijd chagrijnig? :\ :?

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:09

Lolacabana schreef:
Altijd chagrijnig? :\ :?

:+
Zie...

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:25

jiehaaa schreef:
Sannanasje schreef:
Haha Aaah joh, kniesoor die daarop let

Nou, dat zeg je wel, maar ik denk dat het dan lijkt alsof Erhirty een naveltruitje draagt. En of je nu wil of niet, da's niet te missen. :wow:

Ik ben overigens niet van plan mijn navelpluis te trimmen dus of je er blij van wordt _O-

En mocht je dan nóg niet weten wie ik ben, dan zijn die krukken aan het uiteinde van mijn arm hopelijk duidelijk genoeg :P :')

Maar, jiehaa, jij moet ook komen hoor!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:19

Ethirty schreef:
jiehaaa schreef:

Nou, dat zeg je wel, maar ik denk dat het dan lijkt alsof Erhirty een naveltruitje draagt. En of je nu wil of niet, da's niet te missen. :wow:

Ik ben overigens niet van plan mijn navelpluis te trimmen dus of je er blij van wordt _O-

En mocht je dan nóg niet weten wie ik ben, dan zijn die krukken aan het uiteinde van mijn arm hopelijk duidelijk genoeg :P :')

Maar, jiehaa, jij moet ook komen hoor!

Zou wel willen, maar ik moet kiezen tussen twee dagen festivallen of 1 dag Twokkeren. Na dit weekend hak ik de knoop door. Momenteel heeft het festival de beste winkans.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:11

Ik hoorde dat t handig was als er nog wat extra twisterkleden meegingen, ik kan er wel 1tje meenemen?

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:16

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 12:24

Haha dat is wel cool!

Ik zal eens bedenken wat ik mee zal nemen, heb niet zoveel spelletjes ofzo :P

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:35

Daarom Sebas, kunnen we met meerdere tegelijk twister doen :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:15

Ik kom even :evaw:

Ik ga niet mee maar de Meeting...

Na een weekje hier niet gepost / gelezen te hebben open ik het topic en lees wederom posten , die mijn haren recht overeind doen zetten. Openbaar in het topic ga ik hier verder niet op in. PB-box staat open, voor diegene die zich aangesproken voelt.

Helaas, had er zin in, maar die zin is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Edit: Sebas, zou jij mij van de carpool lijst willen halen ? Ik krijg hem niet bewerkt.

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:43

Done :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:38

Heey,

Ja ik leef ook nog
Is er ergens een lijst om te zien wie (of wat :+ ) er allemaal mee gaan?

Ik kan tot nu toe niets vinden of t blonderen is al naar binnen geslagen :+

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:40

He Jess :D, als ervaren bokker hoef ik jou niet te vertellen dat er een OP is ;)
Maar even zonder dollen, hier kun je info vinden over vervoer en spullen meenemen: http://sdrv.ms/10VQLC3
En hier over de mensen: http://sdrv.ms/164UKkr (niet 100% actueel)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:43

Ja die eerste had ik wel gevonden ja :+

die 2de was me ontschoten denk ik :=

Mijn dank is groot

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:44

Geen dank, *\o/*

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:34

edit: moest pb zijn

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:57

Heb even bekeken, een P+R kan goed te doen zijn, maar de bus naar Lepelenburgpark is zit rond de half uur vanaf de drie locaties.

Oa Parkeergarage de Kruisstraat is 2,- per 50 minuten en 7 minuten afstand naar Lepelenburgpark.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 23:58

Hallo Bokkers, Tweakers, Twokkers en Beakers.
Bij deze een mailtje om jullie hoofden weer op te frissen en een beetje verheldering wat betreft de meeting.
Zoals jullie nu toch wel allemaal weten, gaat het om zaterdag 29 juni 2013.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tijdsschema
14 Uur park Lepelenburg
Picknick met buitenspelletjes:
Wie met een spelletje mee wil doen doet dat, anderen kunnen lekker praten.
De specifieke spelletjes kunnen we nog verzinnen en is afhankelijk van wat iedereen mee kan nemen.

18/19 uur Drankje doen + eten
Tussen het park programma en het diner even vooraf wat drinken binnen of op het terras bij "De Beurs" ( http://www.debeursutrecht.nl ) Deze heeft naast een terras en cafe ook een uitgebreide mogelijkheid om te eten. (zie menukaart op de site) Daarnaast ben je uiteraard vrij om te staan waar je wilt en kan je bij wijze van een frietje bij de McDonalds halen.

21 uur - "Uitgaan"
Het restaurant wordt in de loop van de avond omgetoverd tot een dansvloer. Met mogelijkheden om te dansen maar ook gezellig te kunnen praten. En vanaf 23.00 uur een DJ. Het is maar wat je wil :)

Omdat we dus spreken over 2 locaties is het voor mensen een stuk eenvoudiger als ze evt. later willen aanhaken en hoeven we ook niet continu op pad naar de volgende locatie. Beide locaties liggen 11 minuten lopen van elkaar af. En liggen daarnaast in de buurt van OV en parkeergelegenheden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meenemen
Eten/Drinken
Qua eten en drinken in het park hadden we het volgende bedacht: Iedereen neemt wat mee, in de vorm van een fles/pak drinken en wat te eten/snacken. Wat dit is, mag je helemaal zelf bepalen. Je mag creatief zijn door zelf iets te bakken, of wat uit de supermarkt te halen, de keuze is aan jou.

Het is dan natuurlijk wel leuk als iedereen iets niet-standaards mee neemt. Als we allemaal met een standaard fles cola + een zak paprika chips komen, wordt het nogal eentonig.
Natuurlijk zijn de kosten p.p. niet 100% gelijk, maar dit had anders ook lastig te realiseren geweest.

Een lading bordjes, bekertjes en bestek worden geregeld.

Hier is een link voor wie wat neemt. Links onderin kan je switchen tussen de Carpoollijst, De meeneemlijst en de Ov-lijst.

Activiteiten
Er zijn al diverse leuke activiteiten voor tijdens het middag programma langs gekomen, maar wie heeft er daadwerkelijk iets liggen wat hij/zij mee kan nemen? Dit kunnen hele simpele dingen zijn zoals bijv. een voetbal, badminton rackets, het spel twister. Of wat voor leuks je maar kunt bedenken (en geen half uur tijd kost om op te bouwen ;)).

In de volgende sheet kun je de informatie kwijt van de dingen die je mee gaat nemen. Zo hebben we allemaal een beeld van wat een ieder mee neemt: http://sdrv.ms/10VQLC3
Weet je nog niet alle details, vul dan toch hetgeen in wat je al weet.

Carpool
In deze zelfde sheet ( http://sdrv.ms/10VQLC3 )is ook een tabje beschikbaar om vervoer te regelen.

Wel het verzoek deze sheet netjes te houden :)

Mocht er nog iets zijn of heb je nog vragen? Dan ben je altijd vrij om mij, Cindeeh - Cindy of Seb8iaan - Sebastiaan een pb te sturen.

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:43

Jullie zijn wel bewust van de schaal van Roze zaterdag? Krijg net een mailtje dat op het Neude (waar de Beurs zit) een flink dance podium staat van 11 tot 23u. Zal dus wel druk zijn daar.

Ik denk dat ik definitief afhaak. Het park is fysiek nog niet haalbaar en de drukte van de stad lijkt me ook niet gezond voor mijn herstel. Jammer maar helaas :(

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:44

We gaan er gewoon wat van maken. Mocht het te druk zijn bij de beurs, dan kunnen we altijd een stukje verder gaan zitten. Er zijn terrasjes genoeg :)

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar ik vermoed dat er nog wel een meet #3 aan gaat komen. Dus wellicht tot dan! :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:31

Wouter, jammer maar wel heel begrijpelijk. Herstellen is wel belangrijker dan het meeten van 30 van die idioten in MLP shirts :+

Heb er echt zin in *\o/* *\o/*

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 13:05

MarliesV schreef:
Wouter, jammer maar wel heel begrijpelijk. Herstellen is wel belangrijker dan het meeten van 30 van die idioten in MLP shirts :+

Heb er echt zin in *\o/* *\o/*

Daar keek ik nou net zo naar uit :( Maak maar veel foto's, kan ik een beetje nagenieten :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:51

Haha, zet je nummer maar op de pb dan app ik je wel wat foto's door :D ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:18

Gooi je ze ook online Marlies ? Die foto's ...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:21

Freya, dat wordt dan na de meeting. Ik en foto's online zetten via mobiel is niet zo'n beste combi :P

Maar er is daar vast wel iemand die dat wel kan en wil doen. Gaan we regelen!