(Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieuwkje_90

Re: (Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:27

Och ja, wat dom van mij dat ik daar niet aan gedacht heb.. Komt door het werk volgens mij. Wij moeten hier bijna alles via mail doen omdat we 'bewijs' moeten hebben voor in onze dossiers. Haha.
Heb het straks wel druk dus ik weet niet of vandaag lukt. Maar morgen moet zeker lukken om even te bellen.
Bedankt voor de tip, haha ;)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:33

Top Lien, zo kun je alles mooi doorspreken en echt duidelijkheid krijgen! Thanx voor alle goede zorgen meid! Dikke pluim. Wij horen wel als je meer weet.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:56

Udo2001 schreef:
Top Lien, zo kun je alles mooi doorspreken en echt duidelijkheid krijgen! Thanx voor alle goede zorgen meid! Dikke pluim. Wij horen wel als je meer weet.

Plus 1!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:14

Ik hoop voor jullie dat het toch nog goedkomt met de lessen van Marlies!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:16

Ze zullen Mss twijfels hebben over ons niveau??? Een bende jonge tuttebellen die eens een lesje willen? Of ze willen marigje proberen wat meer klanten te laten krijgen.
Iig lien, je doet dat super!!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:54

Jonge tuttebellen, daar val ik niet onder ;) Dat het niveau omhoog kan graag :j Nu nog met de beste begeleiding :+

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:26

Wat een gedoe zeg meiden. Ik hoop dat het naar tevredenheid wordt opgelost.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:32

Apart verhaal.. Lijkt me dat als Marlies geen les geeft, de prijs iig een eind omlaag kan..
Hopelijk gaat het toch door zoals in eerste instantie is afgesproken! Zou enorm jammer zijn als het op het laatste moment afgeblazen wordt.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:10

Hoi allemaal,

Sandra (Udo2001) heeft mij gevraagd of ik het leuk vond om bij jullie clinic (ook) te fotograferen. Ze had het meen ik ook hier al vermeld.
Ik wou me in ieder geval ook hier even voorstellen.
Mijn echte naam is Sandra Heesbeen
Ik ben 41 jaar en heb zelf ook 2 paarden (1 merrie en haar veulen van dit jaar)
Fotograferen is een hobby van me en in de loop van de jaren van weinig actief naar de afgelopen jaar weer heel actief.

Ik had begrepen dat er nog iemand fotografeert. het lijkt me in ieder geval goed om hetzelfde af te spreken als wat zij aangeeft vwb de foto's. Ik had begrepen dat ieder 15 foto's krijgt op webformaat (mocht er anders zijn afgesproken hoor ik dat graag)

Ik wil voor jullie Clinic in ieder geval ook nog een betere lens huren (de canon 70-200 2.8 L IS II voor de kenners), die is net lichtgevoeliger dan mijn eigen lens en staat ook bovenaan mijn verlang lijstje om te kopen.

Het wordt al snel een heel verhaal. Voor nu dus even genoeg, mocht je nog wat willen weten, gewoon vragen :)

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:37

Hey Sandra! Hoe lang van te voren moet je die lens huren? Het is dus nu nog even de vraag of daadwerkelijk Marlies deze clinic gaat geven, morgen weten wij meer hierover... Hopelijk gaat t gewoon door, want heb er echt wel zin in. En geloof dat ik dat al 3 keer eerder heb gezegd :+ :D

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 09:25

Ik denk al wel vaker Sandra :') :D

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:23

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Marlies er nu nog een probleem van maakt. Ik heb al contact met haar sinds mei.
Lijkt me dan toch logisch dat alles gewoon verloopt zoals afgesproken..
Ik ben niet zo tevreden over het verloop van alles. Hopelijk gaat ze gewoon zelf de les geven en dan zal alles wel snel vergeven en vergeten zijn.
Bij mij komt dit over alsof Marlies geen zin heeft om ons te ontvangen of ofdat wij niet genoeg zouden zijn voor haar..
(Gaat ze nadien misschien toch spijt van krijgen als ze onze paarden door de baan ziet dansen, haha!)

Soit, ik heb gisteren geen tijd gehad om te bellen. Was pas om 22u30 thuis en dat leek me te laat.
Heb haar dan wel al een mail gestuurd waarin ik nog eens duidelijk zeg dat we les van Marlies wensen. Na het werk straks bel ik haar op.
Nu ik dan toch ga bellen.. Even een serieuze vraag: Wie gaat er mee als het Marrigje is? En wie blijft er thuis?
Want als de meerderheid niet mee wil rijden bij Marrigje, denk ik dat het beter is om de clinic af te blazen..
Of hoe denken jullie er over?

BETUWE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:28

ik rij dan wel niet mee, maar ik zou best meegaan als marrigje les geeft en de prijs daar ook naar word aan gepast.

trouwens heb wel eens gehoord dat als je daar les krijgt en je hoort niet bij de "Top" dat je dan snel door word geschoven naar andere mensen die daar les geven. misschien denkt marlies idd ik heb hiet geen zin in omdat wij maar Z1/Z2 niveau hebben

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:05

Ik ga niet mee als Marrigje les gaat geven, sorry :o .. Dan ga ik hier wel een keertje extra lessen..

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:09

Als het zo zou zijn dat ze ons doorschuiven naar marrigje vanwege ons niveau, zou ik dat erg raar vinden, zouden ze dan ook wat hebben tegen Friezen want dan kan ik mijn paard beter thuis laten ;) die danst niet door de baan maar stampt lekker hihi :Y)

Hoelijk komt het allemaal goed :j

Als er inderdaad teveel mensen af zouden zeggen is het misschien wel beter om de clinic af te blazen, maar ikzelf blijf er niet voor thuis als Marrigje les zou geven.

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:20

dat kan zijn dat ze dat niet zo zien zitten. een 'bokt clubje'maar dan hadden ze dat meteen kenbaar moeten maken. en zeggen dat marlies dat niet doet. en niet nou zo vaag doen. als er iets belangrijkers tussenkomt dat kan, maar dan kan dat toch gewoon gezegd worden.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:41

Ik vind de manier waarop het gaat gewoon een beetje raar.
Dan ben ik er al klaar mee.Geef dan bij het 1ste contact aan dat het niet mogelijk is om bij Coby of Marlies te lessen.
Veel zin om helemaal daar heen te rijden voor Marrigje heb ik ook niet zo'n trek in.
Voor mij is het namelijk best een eind en dan les ik liever bij Francis Verbeek wanneer ze er weer is.

Bo_San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:47

Hoi Sandra,

Ik heb ongeveer een week nodig voor het huren van de spullen, dus ik moet het zeg maar 5 werkdagen ervoor weten, dus dat is nog haalbaar als er deze week/ begin volgende week duidelijkheid is.
Het zou wel erg jammer voor jullie zijn, maar kan me ook wel voorstellen als jullie neit gaan als het wordt doorgeschoven naar een andere instructie, raar eigenlijk hoor... :=

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:11

Lien al meer nieuws? :=

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:46

Hallo Sandra, welkom als fotograaf! Wat leuk dat je wilt komen en heel super dat je speciaal voor ons een andere lens wilt huren!

En nee, voor Marrigje pas ik zelf ook. Niets tegen Marrigje, maar ik ken haar helemaal niet. Daarnaast heb ik al eens een clinic gevolgd bij Marlies en ik vond haar fijn, rustig en duidelijk overkomen. Ik wil dan ook echt een goede les hebben en dat weet ik zeker dat ik dat bij haar krijg.

En nee, wij zijn geen topruiters, maar doen toch stuk voor stuk best aardig mee op ons niveau. Maar dan nog vind ik niet dat dit aan de orde zou moeten zijn. Ook al waren we allemaal B-ruiters, wij willen dit, vragen het aan, krijgen een bevestiging en betalen tenslotte ook keurig. Al zitten we achterstevoren op onze paarden, we beleven hier enorm veel plezier aan! En dat plezier zou ook bij kunnen dragen aan een super leerzame dag bij van Baalen met een clinic van Marlies.

Nou, afwachten dus, en hopelijk krijgen we straks super leuk nieuws van Lien!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:55

roosje78 schreef:
Hallo Sandra, welkom als fotograaf! Wat leuk dat je wilt komen en heel super dat je speciaal voor ons een andere lens wilt huren!

En nee, voor Marrigje pas ik zelf ook. Niets tegen Marrigje, maar ik ken haar helemaal niet. Daarnaast heb ik al eens een clinic gevolgd bij Marlies en ik vond haar fijn, rustig en duidelijk overkomen. Ik wil dan ook echt een goede les hebben en dat weet ik zeker dat ik dat bij haar krijg.

En nee, wij zijn geen topruiters, maar doen toch stuk voor stuk best aardig mee op ons niveau. Maar dan nog vind ik niet dat dit aan de orde zou moeten zijn. Ook al waren we allemaal B-ruiters, wij willen dit, vragen het aan, krijgen een bevestiging en betalen tenslotte ook keurig. Al zitten we achterstevoren op onze paarden, we beleven hier enorm veel plezier aan! En dat plezier zou ook bij kunnen dragen aan een super leerzame dag bij van Baalen met een clinic van Marlies.

Nou, afwachten dus, en hopelijk krijgen we straks super leuk nieuws van Lien!

+1 :j

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:00

Jammer dat het zo gaat, hoop dat ze nu wel alsnog duidelijkheid geven. Niet erg professioneel dit.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:20

Jammer meiden!
Eerlijk gezegd verbaast deze gang van zaken niet echt :n Jammer dat ik het moet zeggen, maar dit is zoals ik ze ook "ken"

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 08:39

Ze willen erg graag Marrigje promoten... Maar dan toch niet voor dat geld? Echt jammer, had er enorm naar uitgekeken. Maar wie weet komt er nog een lichtpuntje..

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 09:26

Lien, heb je nog tijd gehad om gisteren te bellen? Lukt dat vandaag nog? Of is het een idee dat iemand anders van ons belt? Het is wel zo dat Sandra (de nieuwe fotograaf) minimaal een week van te voren wil weten of het doorgaat i.v.m. het huren van een andere lens. Het zou zonde zijn als zij hem heeft gehuurd en het gaat niet door.