Heb het straks wel druk dus ik weet niet of vandaag lukt. Maar morgen moet zeker lukken om even te bellen.
Bedankt voor de tip, haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
roosje78 schreef:Hallo Sandra, welkom als fotograaf! Wat leuk dat je wilt komen en heel super dat je speciaal voor ons een andere lens wilt huren!
En nee, voor Marrigje pas ik zelf ook. Niets tegen Marrigje, maar ik ken haar helemaal niet. Daarnaast heb ik al eens een clinic gevolgd bij Marlies en ik vond haar fijn, rustig en duidelijk overkomen. Ik wil dan ook echt een goede les hebben en dat weet ik zeker dat ik dat bij haar krijg.
En nee, wij zijn geen topruiters, maar doen toch stuk voor stuk best aardig mee op ons niveau. Maar dan nog vind ik niet dat dit aan de orde zou moeten zijn. Ook al waren we allemaal B-ruiters, wij willen dit, vragen het aan, krijgen een bevestiging en betalen tenslotte ook keurig. Al zitten we achterstevoren op onze paarden, we beleven hier enorm veel plezier aan! En dat plezier zou ook bij kunnen dragen aan een super leerzame dag bij van Baalen met een clinic van Marlies.
Nou, afwachten dus, en hopelijk krijgen we straks super leuk nieuws van Lien!