Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:06

Ik heb dit setje gekocht! *\o/*
http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 38217.jpg/

Ik neem hem mee voor de meeting maar we kijken wel of hij leuk staat op de foto's :D

Nou vandaag voor het eerst een ''echte'' buitenrit gemaakt zonder zadel +hoofdstel\halster. Alleen met neckdrope! We hebben wellis vaker achter ons huis lekker gecrosst maar we hadden soms wat remproblemen :+
Nu vandaag een flinke buitenrit gemaakt van 45 minuten waarvan lekker veel in rengalop! 100% controle (Wat een geweldig gevoel is dat) *\o/* . ook richting huis luisterde ze goed naar mijn stemhulpen!

Dus wat vinden jullie ervan als ik met de rijfoto's alleen met neckdrope ga? Ik kijk eerst eventjes hoe ze daar is want het is toch een vreemd gebied weer, dus dan kijken we eventjes of we in rengalop gaan! Heb ook al een outfit.. Dit keer gaan we voor het ''sprookjesachtige''! Of ik kan ook gewoon in dressuurset gaan?

Heb er zin in <3

Cchanny

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:14

Hele goede keuze!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:34

Die is mooi!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 22:52

mooi setje inderdaad

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 08:03

Mooie set!
Wat gaaf dat je haar vandaag alleen met leadrope buiten gereden heb!! Kijk maar of het gaat tijdens de meeting, veiligheid gaat voor. ;-)

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 08:54

Madieke schreef:
Mooie set!
Wat gaaf dat je haar vandaag alleen met leadrope buiten gereden heb!! Kijk maar of het gaat tijdens de meeting, veiligheid gaat voor. ;-)

Mij lukt dit vast ook wel hoor weet alleen niet uit welke berm je mij kunt vissen dan haha
Of uit een boom, sloot uhm :D

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 19:35

Jenny_S schreef:
Madieke schreef:
Mooie set!

Mij lukt dit vast ook wel hoor weet alleen niet uit welke berm je mij kunt vissen dan haha
Of uit een boom, sloot uhm :D

Worden dan wel spectaculaire foto's!!! :P

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:30

Haha laat maar zitten

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:06

Jenny_S schreef:
Haha laat maar zitten

Hihi... :=

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 22:08

Ziet paard en ruiter nu al in boom hangen...

Hier goed en slecht nieuws..

Goede eerst, voor diegenen die echt zwart paard op de foto willen.
In de afgelopen 2 wkn is Toobs van bruin weer naar zwart verkleurd.

Slecht nieuws, hij is al 2 wkn niet rad, vanavond weer even getest (zie je alleen (voel je) als je erop zit in draf).
Voor ons gaat het dus geen rijfoto's worden, wel poseer foto's gok ik zo...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:33

Weeronline geeft mooi weer op voor 30 september! *\o/* Oke, beetje vroeg misschien :+ Maar mag best al voorzichtig blij zijn, toch? :))

Ik heb overigens een waanzinnig gaaf model voor bij Jauke met schitterende kostuums! Ik weet niet precies wat en hoeveel ze meeneemt, maar het is allemaal gaaf :D Kijk maar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze kan overigens niet echt goed rijden, wel zitten enzo, dus gave galopfoto's gaat het niet worden ;) En ze nam zelf ook een fotograaf mee, ben al blij met zo'n mooi model en zulke gave outfits!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:37

Die 2e outfit vind ik gaaf !

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:20

Gaaf! :)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:00

Mooi hoor :) ik ben juist het minst fan van de tweede outfit :P

Ben erg benieuwd! maar het zal zoizo heel mooi zijn :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:02

Haha! Ze is linkshandig? :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:11

Coole Sheltie!

(Model ook overigens....)

Ik heb heeeeeel erg veel zin in de meeting. Ik heb deze zomer vrijwel alles afgezegd. Ook trainingen etc.
(Zit sinds afgelopen November zonder werk, en kan dus niet meer zomaar overal heen rijden. Kan de diesel gewoon niet meer lukraak verbruiken. Eten voor onszelf en de beesten gaat voor.)
Dit is eigenlijk de enige meeting die ik heb laten staan, omdat ik hem zo bijzonder vind. Ik hoop dan ook enorm op mooi weer en een leuke dag!!!!!

Tweet's vacht begint helaas langzaamaan al wel weer minder mooi te worden. De echte enorme goudglans van de zomer is er een beetje af. Overigens is hij nu nog wel redelijk op kleur, en nog niet echt dik in zijn vacht. Ik hoop dat het niet te koud gaat worden voor eind september. Anders moet ik er toch echt een deken op gaan gooien, en dat komt de vacht ook niet echt ten goede.

Mijn bijrijdster heeft er ook veel zin in!

Even heel hard duimen voor een stralende dag met mooie luchten en voldoende zon om de paarden mooi uit te laten komen. Beetje herfstkleur aan de bomen vind ik ook wel mooi!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:32

Laraax schreef:
Die 2e outfit vind ik gaaf !

Ik ook!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:33

Femke_Tweety schreef:
Coole Sheltie!

Ik heb heeeeeel erg veel zin in de meeting. Ik heb deze zomer vrijwel alles afgezegd. Ook trainingen etc.
(Zit sinds afgelopen November zonder werk, en kan dus niet meer zomaar overal heen rijden. Kan de diesel gewoon niet meer lukraak verbruiken. Eten voor onszelf en de beesten gaat voor.)
Dit is eigenlijk de enige meeting die ik heb laten staan, omdat ik hem zo bijzonder vind. Ik hoop dan ook enorm op mooi weer en een leuke dag!!!!!

Tweet's vacht begint helaas langzaamaan al wel weer minder mooi te worden. De echte enorme goudglans van de zomer is er een beetje af. Overigens is hij nu nog wel redelijk op kleur, en nog niet echt dik in zijn vacht. Ik hoop dat het niet te koud gaat worden voor eind september. Anders moet ik er toch echt een deken op gaan gooien, en dat komt de vacht ook niet echt ten goede.

Even heel hard duimen voor een stralende dag met mooie luchten en voldoende zon om de paarden mooi uit te laten komen. Beetje herfstkleur aan de bomen vind ik ook wel mooi!

Hier beginnen ze helaas ook allemaal weer in teddy's te veranderen.
September was ook niet zo'n mooie maand als vorig jaar.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:46

Ben blij dat mijn fries daar niet gevoelig voor is
Nou duimen dat het zo blijft

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:58

's nachts (zoals vannacht) wordt het hier al 6 graden. Dus vanavond doe ik voor het eerst al een dekentje op bij Cortana :(:) . (regendeken/50 grams deken)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:10

Oh, wat een gave costuums! Die met dat blousje onder dat corset gaaf!

Femke_Tweety schreef:
Coole Sheltie!

Hier dus ook weer teddy aan het worden, maaaaaar daarmee ook weer ravenzwart :D elk nadeel heeft een voordeel!

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:56

leuk allemaal!!,, wat was trouwens de recente link naar het document met alle informatie .. :o Bedankt alvast!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:28

Goed idee, de link nog een keer.. Richard (zoekt nu smiley die met scheef hoofd en vragende ogen kijkt).

Uche.. zeker weten dat deze alien mee mag?
Niet de knapste met zijn anti fly outfit met linksdraaiende tiporen...
Afbeelding
Ik garandeer wel dat hij zonder zijn anti fly outfit stuk knapper is _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:59

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:06

dank u!!