Capriole staat nu wel correct online(met wat lijntjes weggewerkt)
Lara
Geplaatst: 02-04-12 14:39
BlinQ staat ook online(ik ga als 'n trein jongens moet alleen wel nu naar mn knollie dus dit is alles voor vandaag) maar helaas was het portretten toch wat te donker uitgevallen bij mij..
Foto's van middaggroep staan er ook op! (Die van Tweety nu aan het uploaden. ) Heb trouwens aan geen van de foto's bewerkt (lijntjes enzo) ook kleur kan meer geoptimaliseerd worden. Dus mocht je het willen geef even een gil.
minouesmee
Geplaatst: 02-04-12 15:40
Mooie foto's allemaal en gelukkig dat het een leuke dag was! Als jullie nog een meeting organiseren en het is in de buurt van Utrecht dan geef ik Flame ook op.
Ilona
Geplaatst: 02-04-12 15:43
Capriole, sorry kan niet kiezen dus zet er een boel neer.
Leuke foto's hier in het topic En ook Wolder-foto's op de site Maar ik krijg geen link gekopieerd en krijg ze ook niet opgeslagen, hoe moet ik straks een topic maken?
Faelivrin
Geplaatst: 02-04-12 15:47
Capriole en Bentley heb ik niet op de foto helaas. Kon toen echt niet meer de puf opbrengen. De rest, staat online. Heb nog veel meer, bij interesse. Dit zijn wel de mooisten.
Printscreen moet je eigenlijk niet doen, dan blijft er niks over van de kwaliteit. Wanneer je ze in link wilt geef anders maar een gil dan upload ik ze wel ergens anders nog en geef ik je de directe links.. In ieder geval geen printscreen doen.
Oh ik heb nu al een PS gedaan haha. Maar ik zal wanneer ik alles zie even de links zeggen die ik wil hebben voor in het topic. (En daarna kijk ik nog welke ik wil bestellen).
Afbeelding opslaan als Krijg ik ook niet als optie. Wel 30 keer geprobeerd, maar alleen opties als pagina opslaan of element inspecteren.
Ik wil deze -kleine- bestanden eigenlijk best graag allemaal downloaden. Ik heb dat ooit 1 x niet gedaan, en die website bestaat niet meer. Dus die foto's ben ik echt kwijt...