HA! gevonden, jullie komen niet zo makkelijk van mij af hoooor! hoop echt binnenkort weer een HPE hier in de buurt kan dreampie weer mee.
MarianneV
Geplaatst: 09-04-12 20:41
Is ze weer...
Moet ook nog steeds eens langs komen he Mandy
Baileysdream
Geplaatst: 09-04-12 20:42
Devi_Angel schreef:
Is ze weer...
Moet ook nog steeds eens langs komen he Mandy
inderdaad! dream wacht met smart,
MerelBormans
Geplaatst: 11-04-12 18:10
Wat een rust hier zeg!
Hier nog wat foto's van mijn kant. (als je erop klikt kom je op de fb-versie van deze foto's )
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 07:50
En ineens is het hier hartstikke stil!
Wij zijn achter de schermen hard bezig met de galerij, het bleek dat de oude niet meer wou updaten en dus niet meer zou werken dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe galerij, deze moet nog helemaal ingesteld worden maar zodra alles af is ontvangen jullie een e-mail, excuses dat het zo lang duurt!
Het destijds gekozen voor Gallery, maar mijn site heb ik inmiddels al uit de lucht gehaald.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 08:17
Geen van beide haha we hebben voor Zenphoto gekozen, die zag er het meest overzichtelijk uit en al aardig netjes qua design (maar die gaan we uiteraard helemaal naar HPE aanpassen)
Jeeej het editen naar de HPE look wil wel aardig lukken me = happy nog wel aardig wat werk maar ik heb een begin Als dat af is is het denk ik bijna allemaal zo goed als af alleen nog een hele uitgebreide uitleg e-mail typen dan
In principe heb ik nu genoeg verslagen 1 van een fotograaf en 1 van een model! Mocht iemand het leuk vinden om te lezen: http://horsephotoevents.nl/terhorst.html
Even update over de galerij, het gaat de goede kant op! de layout gaat er steeds meer op lijken, alleen nog een paar foutjes oplossen, we zitten er hard achteraan en zodra alles af is ontvangen jullie een e-mail met de uitleg!