Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anders had ik dr wel willen kopen. Hoe oud is ze? Heb je goede begeleiding?

* had deze wel leuke gevonden als de kus wat meer van voren was* 

Ik vind Pixum prima kwaliteit voor de prijs mbt uitvergrotingen. En als je over zulke prijzen praat vallen denk ik in veel gevallen de digitale nabestellingen mee qua kosten.
en heb nog geen eens alle foto`s op me site staan haha. 

Mytens schreef:Marjolein, je hebt een hele leuke pony. Wel een pittig ding maar als je haar onder controle krijgt en bij de les heb je er echt een hele goede wedstrijdpony aan. Ik had vroeger ook dat soort pony's. Niet de allermakkelijkste maar dat zijn vaak wel de beste. Ik vind het echt een mooie, chique wedstrijdpony, jammer dat mijn dochtertje pas bijna 2 jaar isanders had ik dr wel willen kopen. Hoe oud is ze? Heb je goede begeleiding?
edit: hoe springt ze?
Ik ga haar waarschijnlijk wel een tijdje verleasen/in bruikleen als ik ga studeren.
Maar inderdaad, ze kan echt super lopen, als je maar goed rijd. Daarom is het juist een goeie leerpony voor mij want als ik het goed doe, doet zij het ook goed en als ik het niet goed doe vertikt ze het ook echt. Ellie is 8. En ja ik heb hele goede begeleiding! heb iedere week groepsles, en dan eens in de twee weken privéles. Springen kan ze echt heel goed, maar daar is ze wel héél pittig mee dus het heeft wel een tijdje geduurd voordat we dat echt onder de knie hadden.