Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonWencke schreef:En daar komt ook nog bij dat het ene paard het andere paard niet is. Zo is Susan een keer bij mij geweest om 2 Haflingers op de foto te zetten, en dat zijn ook gewoon 2 heel verschillende karakters, ondanks hetzelfde ras en geslacht.
Leuk dier is het!
Tot hoe laat gaat de meeting op z'n laatst duren, met eten erbij (als Susan dat ook wil)? Ik moet daarna nog een paar uurtjes naar Duitsland rijden en zou het dan wel fijn vinden als ik op tijd mijn bed in kan duiken voor ik de volgende dag weer moet werken
MoonWencke schreef:Wat moet je in Eindhoven/Heeze doen dan? Dat is niet zo ver van mij vandaan, wil je een lift?
MoonWencke schreef:@Queelens; Jullie auto wordt gebruikt voor het carpoolen? Ja, dan wordt het wat lastiger natuurlijkAnders had ik je zo bij het station af kunnen zetten, want daar moet Susan ook naar toe.
MoonWencke schreef:Nee, ik wilde het ook zeker niet te laat maken! Kan overigens wel zeggen dat dat nog reuze meevalt, Susan! Vorig jaar stond ik op 14 februari (ook carnavalszondag) alleen in Eindhoven op het station en dat was eigenlijk gewoon hartstikke gezellig! Nog leuker dat er ook een band (blazersgroep) wat stond te spelen, maar het werd vervelender toen ik er achter kwam dat de complete groep in dezelfde bus als mij moest
idefix4 schreef:LisaDijk schreef:nou wil ik een foto zien ook![]()
Dit is ook een poown van haar. In de verte heeft ie er van weg. Ik heb even gekeken, maar die 'nieuwe' van haar staat er nog niet bij. Maar deze is ongelooflijk snel met springen... Vraag maar aan Nikki. Knipper met je ogen en het is voorbij...