Gezellie ben ook alweer wakker met een hongerig skatje! Heb nu wel even lucifer stokjes nodig hi hi. De naamgenootjes moeten wel even samen op de foto vind ik hoor
Hier de trein om 7.40, daarvoor moeten we 10 a 15 min voor lopen op Scott zijn tempo dan he. Omdat wij zo vroeg de trein hebben, hebben wij wel broodjes en drinken bij ons. Dus ik denk dat de rugzak al redelijk leeg is als we aankomen hahaha
die van mij ging constant af, bang dat de stroom zou uitvallen en ik de trein dus zou missen, hahaha. Zo ik ben gewassen en aangedaan. ga scott maar even rustig uit bed halen (zo staat hij al 2 weken naast je bed rond 6 uur a half 7 en zo moet je hem wakker maken)
hier nog even snel een poepbroek verschonen, heerlijk als je net je bed uit komt, hahaha. ach heb ik dat alvast weer gehad voor vandaag
en even tanken en even snel broodjes halen en dan is het ook alweer 9 uur
sarona27
Geplaatst: 19-03-11 09:24
Dames tot straks ik sta helemaal gereed alleen de trein nog niet whahah maar neem naar enschede even trein eerder want dan haal ik daar even broodje en dan enschede deventer
Ik ben er helaas niet bij. Vannacht nogal op geweest door Sem, die leegde de inhoud van zijn fles in zijn bedje. Nu gaat het wel weer goed, maar vind hem gewoon nog te klein om hem mee te nemen als hij niet 100% is. En moet nu gewoon in alle rust een fles kunnen geven en ken mezelf, ik wil de rest van de groep niet ophouden door een half uur bezig te zijn.