Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VisibreTeam schreef:Ik kan Silke alleen meenemen als ik met iemand anders in de trailer mee kan rijden, maar dat zal niet zo moeilijk mogen zijn
Ik weet niet of de 3 linden beter zijn
Ik vind persoonlijk daar prettiger, maar ik ben nog nooit te paard bij bosch en duin geweest
Bij de bar kun je kaartjes halen
MerelxG_R schreef:Hipar schreef:Maakt mij allemaal niks uit, als er maar voldoende parkeergelegenheid is en de honden los mogen
Dit moet je dan wel goed uitzoeken want op heel veel plekken mag dit niet. Of dan zijn er gedeeltes waar het mag, maar daar mogen dan geen paarden.
monique1983 schreef:ik heb voor raw heb ik capture van nikon vind ik zelf wel handiger werken opzich maar me pc is best traag als ik die open zet
weet niet hoelang het om zetten van raw na jpeg bij jullie duurt maar hier heb ie er soms wel 5 a 8 min voor nodig om om te zetten
ik heb nu cs4 en paintshop prox2 er op staan en dan voor raw capture
LisaDijk schreef:wij wouden bij Bosch en Duin afspreken of is de drie linden wel beter...? aangezien je rustig zegt?
monique1983 schreef:oke omdat bij de soesterduinen we nog en aardige stuk moest lopen
en dan heb je geen zicht op eventueel je paard wat nog op de trailer staat
zoals step met 2 paarden toen
maar neem jij silke mee dan? ook of als fotograaf mee
VisibreTeam schreef:je kunt best dichtbij parkeren, ligt eraan waar je gaat staan
zelf ga ik altijd bij de drie linden, en dan moet je eerst door een stukje bos, daarna kun je links een rustig stuk duingebied in.