Dames houd met mij aub geen rekeing ga gewoon als julllie kunnen en als ik tijd heb kom ik gewoon naar dat adres
Wanneer??9 Mei om 15:00 uur ????Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??Miezzz
Miez schreef:Wanneer??9 Mei om 15:00 uur ????Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMaaaaarin
BBMarin schreef:Miez schreef:Wanneer??9 Mei om 15:00 uur ????Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMaaaaarinMijkie !
Ik niet sorry, heb wedstrijd! jaja, echt waar. In Schoorl! 1ekeer met de trailer op wedstrijd (rij met stalgenootje mee)Ben nu al zemeltachtig
mickydo schreef:Wanneer??9 Mei om 15:00 uur ????Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMaaaaarinMijkie !Liezzzzzzzz
Dabo schreef:Ik niet sorry, heb wedstrijd! jaja, echt waar. In Schoorl! 1ekeer met de trailer op wedstrijd (rij met stalgenootje mee)Ben nu al zemeltachtig
kunnen we dan evt. op zaterdag?? want Jelle is ook vrij zondag en ik ben nu steeds al een paar zondagen weg en dat vind ik niet zo gezellig voor hem, snappie
mmmm.... naja ik ga er nog ff over nadenken.. ik wil heel graag maar ik wil ook wel graag ff een zondag met Jelle doorbrengen wat voor weer word het??