Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seb8iaan schreef:Wil iedereen die de sheet nog niet ingevuld heeft voor de meeting (wat neem je mee qua drinken, eten & activiteit) nog even invullen aub: http://sdrv.ms/10VQLC3
Seb8iaan schreef:Wil iedereen die de sheet nog niet ingevuld heeft voor de meeting (wat neem je mee qua drinken, eten & activiteit) nog even invullen aub/10VQLC3
Ethirty schreef:Kans is nu heel groot dat ik volgende week weer terug ben in Utrecht, maar of ik kom en hoe lang hangt een beetje af van hoe fit ik me voel die dag. Ik heb dan ook geen shirt geregeld. Sorry
Is er nog iets wat ik mee kan nemen, mocht ik besluiten toch even gedag te komen zeggen?
Ethirty schreef:Kans is nu heel groot dat ik volgende week weer terug ben in Utrecht, maar of ik kom en hoe lang hangt een beetje af van hoe fit ik me voel die dag. Ik heb dan ook geen shirt geregeld. Sorry
Is er nog iets wat ik mee kan nemen, mocht ik besluiten toch even gedag te komen zeggen?
Ossi schreef:Ethirty schreef:Kans is nu heel groot dat ik volgende week weer terug ben in Utrecht, maar of ik kom en hoe lang hangt een beetje af van hoe fit ik me voel die dag. Ik heb dan ook geen shirt geregeld. Sorry
Je goede humeur
Nee man, gewoon komen, met krukken kun je niet sjouwen
Seb8iaan schreef:Wil iedereen die de sheet nog niet ingevuld heeft voor de meeting (wat neem je mee qua drinken, eten & activiteit) nog even invullen aub: http://sdrv.ms/10VQLC3
Lolacabana schreef:Ethirty schreef:Ligt eraan. Ga ik er op vooruit?
Op dit moment wel ja
jiehaaa schreef:Ethirty schreef:Kans is nu heel groot dat ik volgende week weer terug ben in Utrecht, maar of ik kom en hoe lang hangt een beetje af van hoe fit ik me voel die dag. Ik heb dan ook geen shirt geregeld. Sorry
Mocht ik niet gaan (en daar lijkt het verdacht veel op) maar jij gaat wel, dan mag je mijn shirt wel lenen. Het is alleen wel een girly dus of het je erg sexy maakt...