Ik weet nog niet wat ik ga aandoen Saar gaat wel in het wit. Moet vandaag nog wel witte springschoenen bestellen want ik heb enkel zwarte. Maar wit lijkt we héél stoer!
Heb nog even een mailtje naar Marlies gestuurd om te vragen of ze zelf kan de 23e.
Ik heb nog even de foto's en filmpjs van de clinic bij Alex terug gekeken. Zag er super leuk uit en nog even uit de filmpjes een paar tips voor de wissels gepikt
Uhmm, wilde eigenlijk zelf in het onopvallend zwart gaan en het paard in te wit! Maar ik val waarschijnlijk juist op als ik dat doe.... Uhmm, witte broek met een gezellig vest. En een glittercap!
roosje78
Geplaatst: 10-02-14 20:54
Udo2001 schreef:
Uhmm, wilde eigenlijk zelf in het onopvallend zwart gaan en het paard in te wit! Maar ik val waarschijnlijk juist op als ik dat doe.... Uhmm, witte broek met een gezellig vest. En een glittercap!
De fotografe zal nog reageren hier, ze lijkt het erg leuk om mee te gaan! Dus dan hebben wij er 2.... Weet niet hoe zij het wilt regelen wat betreft nabestellen enzo! Maar dat vragen wij wel als ze zich meld.
roosje78
Geplaatst: 11-02-14 09:07
Udo2001 schreef:
De fotografe zal nog reageren hier, ze lijkt het erg leuk om mee te gaan! Dus dan hebben wij er 2.... Weet niet hoe zij het wilt regelen wat betreft nabestellen enzo! Maar dat vragen wij wel als ze zich meld.
Toppie!
Udo2001
Geplaatst: 11-02-14 09:08
Ik heb lak springschoenen in t wit, bandages en een witte pad! Dikke knotten, en dan mij zelf nog.... Gelukkig in de ochtend genoeg tijd om klaar te maken! En het is voor mij maar een klein stukje rijden heb ik gezien! Whoop, whoop begin er echt zin in te krijgen...
roosje78
Geplaatst: 11-02-14 09:23
Inderdaad wel fijn dat het pas 's middags is! Kunnen we nog een beetje uitslapen, etc. Heb er ook echt zin in!
ik heb goed nieuws en minder goed nieuws.. We worden om 12u30 bij Van Baalen verwacht, dan krijgen we eerst de rondleiding van Marrigje. Vanaf 13u beginnen de lessen (13u, 13u45, 14u30 en 15u15). Ik had het volgende vermeld in mijn mail: 'De meerderheid zou toch graag les hebben van jou Marlies'. Nu antwoord ze daar op dat ze nog even moeten bekijken van wie we les krijgen. 'Marrigje geeft ook echt heel goed les en al haar leerlingen zijn erg positief over haar!'. Ik weet niet goed wat ik daar nu op moet antwoorden.. Ik ga er nu niet voor thuisblijven als het van Marrigje is, maar ook ik heb natuurlijk liefst Marlies. Het kost 300 euro voor de 3 uur les en 50 euro voor de koffie. Dus per persoon komt dat op 43,75 euro voor: 45 min les per twee, rondleiding bij Van Baalen en drinken gedurende de hele tijd (incl. voor de gasten die je eventueel meebrengt). In ieder geval kan de clinic zéker doorgaan, dus dat is al goed nieuws.. Nu Marlies nog zo ver krijgen dat we les van haar gaan krijgen. Hoe doe ik dat?
Leuk een rond leiding, ik ken iemand die bij marrigje lest en die is inderdaad enthousiast over is.
Ik heb geen idee hoe je dat moet doen. Vind het wel een beetje raar het staat al lang genoeg vast om rekening mee te houden
roosje78
Geplaatst: 11-02-14 11:15
Joepie, leuk dit bericht.
Maar wel jammer dat je nog steeds geen definitief antwoord hebt ontvangen. Ik weet het uurtarief van Marrigje en van Marlies en dat verschilt nog wel. Misschien kun je antwoorden dat je Marrigje natuurlijk goed is, maar dat Marlies gewoonweg diegene is die we willen. Daarvoor hebben we toch ook gekozen voor een clinic te rijden bij dressuurstal van Baalen? Om van Marlies les te krijgen?
Wil je trouwens al van te voren geld hebben overgemaakt, of is ter plekke ook voor jou akkoord?
Hartje
Geplaatst: 11-02-14 11:24
Super dat er positief nieuws is
Lastig om niemand voor zijn hoofd te stoten..... Maar ik denk dat je inderdaad best aan kunt geven dat er een clinic geboekt is bij Marlies en je ook graag wilt weten of zij ook werkelijk de lessen gaat geven omdat zij zeker onze voorkeur heeft.
Ik vind het maar vreemd dat we nu ineens Marrigje krijgen. Als iemand met mij afspreekt om te lessen komt er ook niet ineens een ander. Zeker omdat we toch 100€ per uur moeten betalen. Marlies heeft er schijnbaar niet zo'n zin in. Misschien terug mailen wat het met de prijs doet als we Marrigje krijgen?
Ik vind het eerlijk gezegd ook krom, ze krijgt dus gewoon het uurtarief van Marlies... Dat vind ik het dan niet waard, hoe goed ze ook kan lesgeven... Dat was niet de insteek, blijft een vaag verhaal dit. Zeg dan eerlijk dat je het niet doet, of geen zin hebt! Ik zou een hele duidelijk mail sturen, hoe er over gedacht word. Kan best toch?
sassie81
Geplaatst: 11-02-14 12:57
ik heb weliswaar moeten afmelden. maar ik vind dit ook niet helemaal correct van fam v baalen en zeker niet voor hetzelfde tarief. Ook vreemd is het dat ze het nog niet weten. zolang duurt het niet meer . ze hebben toch gewoon een planning?
ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Ik heb volgens mij de eerste mail vorig jaar in mei (?) gestuurd.. En toen werd er ook al duidelijk vermeld dat we Marlies of Coby willen. Ik dacht dat ze Marrigje de les wou laten geven als Marlies zelf bv. ziek was of als ze toch op wedstrijd moest. Niet omdat ze er geen zin in had. Dan had ze dat ook gewoon meteen kunnen zeggen..
Zou ik het zo kunnen verwoorden:
Hoewel we van Marrigje natuurlijk ook nog erg veel kunnen bijleren, zijn we wel vertrokken met de gedachte les te krijgen van u of van Coby. Ik dacht dat dit duidelijk was vanaf ons eerste contact (ik denk dat dit mei 2013 was?). We zouden het dan ook fijn vinden als dat gewoon kan doorgaan. Indien dit om de één of andere reden toch niet zou kunnen, welk tarief is er dan van toepassing? Want ik veronderstel dat Marrigje niet hetzelfde tarief heeft als u?
Of je schrijft erbij dat er dan wellicht mensen zullen afvallen, en dat dat niet de bedoeling is? En dat wij dat heel jammer zouden vinden.... Gewoon lekker duidelijk zijn. Hoe makkelijk is het verdient? 350 eurie in 3 uurtjes tijd?
roosje78
Geplaatst: 11-02-14 13:50
Inderdaad, je geeft het nu netjes aan, maar je mag er best duidelijk over zijn.
Hoewel we van Marrigje natuurlijk ook nog erg veel kunnen bijleren, zijn we wel vertrokken met de gedachte les te krijgen van u of van Coby. We zouden het dan ook erg fijn vinden als dat gewoon kan doorgaan. Anders vrees ik dat we met afmeldingen gaan zitten en dat is natuurlijk niet de bedoeling zo kort voor de clinic.
Lien, is het wellicht niet handiger en duidelijker om telefonisch contact op te nemen zo vlak voor de clinic? Wellicht wil iemand dit voor je doen, als je t zelf niet ziet zittten? Is maar een suggestie?