Iedereen wel beter zijn 6 maart hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Zeker mooi weer he.
Voor de zieke beterschap echt balen zeg en dan net nu
Ik heb helaas ook niet echt foto's kunnen maken heb enkel vandaag even m'n 50mm f/1.8 op de paarden uitgeprobeerd maar verder niet. lang leven het druk hebben haha maar ik heb wel van het weertje genoten hoor
E_Nalanta schreef:Wow was de lucht écht zo velgekleurd?
Dan gooi ik er ook een zonsondergang-foto bij
[ img]http://i302.photobucket.com/albums/nn97/FMF/94-1.jpg?t=1297279795[/img]
idefix4 schreef:Niet flauw bedoeld natuurlijk, want het gaat er om dat jullie plezier hebben en niets dan respect, maar is dat niet een beetje van hetzelfde? Het zou mij als fotograaf juist leuker lijken om 10 compleet verschillende typen paarden te treffen. Fototechnisch lijkt me dat je daar het meeste van opsteekt. Of is het puur een doel om er een gezellig uitje van te maken? Tja, ik kan ook wel 100 anda's fotograferen hoor, het is mijn favo ras. Ik denk nu puur aan de professionele gedachte. Als zadelaanmeter vond ik het bijvoorbeeld veel interessanter om te kijken waar een rastypische Arabier, Fjord, Haf, Fries of WPN tegen aan lopen qua pasvorm van hun harnachement. Geen één paard is natuurlijk hetzelfde. Maar bepaalde rassen lopen vaak wel tegen de zelfde pasvorm 'problemen' aan. Het lijkt me dat dat fototechnisch ook zo werkt.
Maar mooi paard erbij weer hoor! Dat staat absoluut buiten kijf!