Miez schreef:Maar 5 mei dus??wat gingen we doen? weer wandelen...men geen zin om terug te lezen gewoon he hahaha
Oke ik heb t vast opgeschreven met een vraagteken.Ik stem Castricum.. kost wel parkeercentjes he!of Bergen aan Zee is ook leuk, vanaf 7 uur mag je er met honden op en is het gratis parkeren.
bij castricum is het na 6e toch ook gratis? of is dat niet meer...Bergen aan zee ken ik ook niet maar vind ik ook prima..!
Miez schreef:bij castricum is het na 6e toch ook gratis? of is dat niet meer...Bergen aan zee ken ik ook niet maar vind ik ook prima..!Nee dan is het 2,50. maar als we savonds gaan? kan ook wel?Maakt mij niet uit..Nou bij Bergen aan Zee is het iig niet te missen waar je moet parkeren
Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Strandwandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Castricum, Bergen aan Zee of Bloemendaal*************************************************************************Wie gaan er mee??Michelle
Miez schreef:Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Strandwandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Castricum, Bergen aan Zee of Bloemendaal*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezLiez
hihihihmaare doen we er eten bij?? of niet....ik heb dan net mn salaris gehad..dus lijkt mij wel gezellig..
Miez schreef:hihihihmaare doen we er eten bij?? of niet....ik heb dan net mn salaris gehad..dus lijkt mij wel gezellig..Oh nouja als jij dan net je salaris krijgt lijkt t mij ook wel gezellig Bij mij komt er pas weer geld binnen per eind mei
Miez schreef:hahahah ja voor mezelf ik snap het..eten word het niet..nou een wandeling is ook al gezellig nou voor mij hoor!!Als andere mensen wel willen eten dan kan ik toch zelf eerder weg joh!
5 mei moet ik werken tot 2 uur.. dus 3 uur word voor mij érg krap*wij hebben nooit verplichte vrije dagen, want de clienten kunnen dan helaas niet voor 1 x zichzelf doen
Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??Miezzz
Miez schreef:Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMijkie !
mickydo schreef:Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMijkie !Liezzziie
Liez schreef:Wanneer??5 Mei om 15:00 uur Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMijkie !LiezzziieDamelzz
ik wil graag mee, maar kunnen we de tijd dan opschroeven?? naar 4 u?? want 3 u ga ik écht niet redden..
XxDamelzaxX schreef:Wanneer??5 Mei om 16:00 uur Wat????Wandeling met de hondjes (voor de mensen zonder hond zijn er leen hondjes beschikbaar )Waarrrrrr??Amsterdamse bos!!!*************************************************************************Wie gaan er mee??MiezzzMijkie !LiezzziieDamelzzMarin!!