Sam je naam is anders xD
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zie echt super leuke foto's voorbij komen! Vind de foto's van won die ik nu heb gezien super! Helemaal blij mee! Ik zal nog even goed kijken, wil graag een laten uitvergroten. Is dat bij alle fotografen (natuurlijk tegen vergoeding) mogelijk?
 Ik zie echt super leuke foto's voorbij komen! Vind de foto's van won die ik nu heb gezien super! Helemaal blij mee! Ik zal nog even goed kijken, wil graag een laten uitvergroten. Is dat bij alle fotografen (natuurlijk tegen vergoeding) mogelijk? Volgens mij hadden wij meer actie dan won om hem te laten lopen
 Volgens mij hadden wij meer actie dan won om hem te laten lopen                                                         
 snapte het niet helemaal :p ligt vast aan mij ;P
 snapte het niet helemaal :p ligt vast aan mij ;P                                                         
Fair schreef:Ik vond het echt erg leuk !wel rotweer maar we gingen door ! :p enorm veel nieuwe mensen leren kennen en het was echt leuk. Ik moet zeggen toen ik thuis kwam was ik zo verkleumd dat mn benen blauwig begonnen te worden.
Nu lekker gedoucht !
Mijn fotos zijn best gelukt en kan niet wachten om ze te showenen naja sorsie , ik heb actiefotos van won!
QueenE en chrisjj, ik vond het erg jammer dat jullie zo uit het niets wegwaren zonder wat te zeggen en geen bedankje. Wij hebben ook in de regen gestaan voor jullie. Jammer genoeg heb ik geen fotos voor jullie over omdat ik deze actie echt niet leuk vond. En het gevoel dat jullie het alleen maar deden voor de gratis fotoshoot.
Verder en topdag! Debora en sorsie waren enorm aardig ! En natuurlijk kirsten en melissa ^^ al met al was het super!

maar ik kan nu niet kijken want laptop is bij papa en ik ben bij mama
 maar ik kan nu niet kijken want laptop is bij papa en ik ben bij mama  

x 1000
 x 1000                                                         

wie maakt 'm? haha
 wie maakt 'm? haha