Goeiemorgen, ik ga douchen, eten, spullen pakken, spullen klaarzetten, fietsen, de bushalte zoeken, verder fietsen, schooltje toe, naar huisje fietsen, paardrijkleertjes pakken en naar het busje fietsen, en dan ga ik bij Debbie een paard temmen
Nou ik heb me toch een partij wilde dromen gehad vannacht!! ( ik droom altijd veel en raar mar dit slaat alles ) niet normaal zeg.. Jolienn je hebt al een aardige planning staan zie ik haha Debbie mag ook aardig aan de slag.. Gelukkig niet teveel grapjes gemaakt gister zodat ik vandaag kan herstellen van mijn spierpijn in mn buikje van het lachen..
Debbie
Geplaatst: 17-02-11 11:00
Haha toevallig! Ik heb ook heeeel debiel gedroom vannacht. Ik ben vaak heel agressief in mn dromen
Welke bus neme je nou Jolien? Weet je waar je uit moet stappen?
Morguh! Nou net bij dokter geweest, moest vorige keer bloed laten prikken dus nu uitslag, zwaar vitamine D te kort. Zegt ie: 'Ja jongedame, jij moet meer zon hebben, eigenlijk elke dag'. Nou kom maar op met die ZON dan geen problemen mee, als hij het daar boven nou ook even door geeft
Ginger: misschien bereidde je onderbewustzijn je vast voor op zaterdag, of had je geen dromen over hinnikende boktmeiden?
Jolien: Zo dat is een druk dagje, maar wel even lekker paardje hobbelen daarna!
Ehm heb nu even preparaat gekregen om te slikken en injectie gehad met vitamine D en nu zien of dat helpt.
tijgerr91
Geplaatst: 17-02-11 11:21
Nou hier schijnt anders echt een heeeeeerlijk zonnetjee!! Jaa Jildou volgens mij was het inderdaad mijn onderbewustzijn!! Ik weet niet precies hoe mn droom ging weet alleen dat er een hele bult meiden in een kroeg op de bar stonden te dansen met glimmende bokt shirtjes hahaha
Sentido
Geplaatst: 17-02-11 11:24
Ja zonnetje schijnt hier ook nu, maar vitamine D neem je op door je huid, hoe meer huid je aan de zon blootstelt hoe meer je binnen krijgt. Dus eigenlijk zou ik in m'n bikini buiten moeten gaan zitten.. en eehh dat lijkt me nou niet zo'n goed plan
Jaa das idd jammer.. najah nog maar ffies wachten dan en dan is het hopelijk heeeel snel zomer!!
Ooh wel vet!! Dus als ik iets over mn financiën moet weten kan ik bij jou terecht? Kn je ook belasting aanvragen enzo doen? snap ik geen poedersuiker van
Hahaha, inkomstenbelasting is simpel maar zolang je geen brief krijgt dat je aangifte moet doen hoef je het ook niet te doen En als je iets over je financiën wilt weten, tja vragen kan altijd. Op dit moment werk ik op de zakelijke afdeling van een bank maar ik ken de particuliere kant ook