[Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Salsa

Re: [Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:46

Was een geintje? Nou niet mijn gevoel voor humor iig. En daarbij vind ik dan de reactie van Fiemo en Sarona ook niet zo relax op de reactie van de andere op hun `geintje´

Dames misschien handig om te weten dat dingen qua tekst heel anders overkomen dan wanneer je dingen persoonlijk zegt. Daarbij kennen we elkaar niet zo goed dus is het moeilijk in te schatten wanneer iets een geintje is zoals wel of niet een auto verkopen etc.

Daarnaast vind ik het ook nog eens enorm banketstaaf voor een Mandy die van alles in werking heeft gesteld om kortingsbonnen etc te regelen. (als het gaat om je gezondheid of je kleintje is het weer een heel ander verhaal natuurlijk) Er zijn hier genoeg mensen die GRAAG mee willen maar niet kunnen vanwege ziekte/zwangerschap dus vind het niet respectvol om dit soort geintjes uit te halen. :(

Sorry, ik twijfelde of ik dit wel wilde neerzetten maar we zien elkaar toch morgen en ik kan dan ook niet me mond houden en dan komt het er banketstaaf uit dan nu denk ik.
Verder maak ik er geen woorden over vuil en heb nog steeds super veel zin in morgen!!!!!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:48

*Niet bijgelezen*

Dames die koeken mee naar huis willen, ik heb der morgen 104 :+ bij dus dan even bij mij melden voor de kofferbak sale :P

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:49

Stuur je er eentje naar me op Chloë. :9 Was er net zo benieuwd naar. :D

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:49

Dames ik ben degene die al heel snel heeft gezegd tegen haar dit gaat een eigen leven lijden dus vertel het gewoon en het was al helemaal niet mijn idee.
Dat jullie zeggen van je aandeel oke, maar ik had gelijk zoiets van zeg het gewoon en vindt het niet aan mij om het dan te zeggen dat het een geintjuh is want mijn geintjuh was het niet.

Dus hoop dat jullie het mij willen vergeven |( |(

Ik hoop dat we gewoon met zijn allen morgen een hele gezellige dag gaan hebben want die zekker chocola ga ik niet in mijn eentjuh op eten ja :D

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:51

chloek schreef:
*Niet bijgelezen*

Dames die koeken mee naar huis willen, ik heb der morgen 104 :+ bij dus dan even bij mij melden voor de kofferbak sale :P

OEH koekjes lust ik dan ook nog wel!!!! Wat voor een koekies zijn die beruchte koekies nou?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:52

Nathalie schreef:
Stuur je er eentje naar me op Chloë. :9 Was er net zo benieuwd naar. :D

Geef je adres maar!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:53

Salsa schreef:
chloek schreef:
*Niet bijgelezen*

OEH koekjes lust ik dan ook nog wel!!!! Wat voor een koekies zijn die beruchte koekies nou?

Ff tot morgen wachten.

@Nath: Heb denk je adres nog wel.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:53

Salsa, amen...

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:54

Wat een clifhanger haha.........de koekies van Chloek!

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:55

wat zijn nou de koekjes van chloek ik ben onderhand ook benieuwd

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 21:58

ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:00

benangelique schreef:
Dat snap ik yvon! Hoe lang moet je in de auto?

1,5 uur. Godver ik baal echt als een stekker. Maar kan me moeilijk in het park voort laten bewegen in een rolstoel hihi.

Maar weet ook niet of ik het volhoud om een paar uurtjes in het park te lopen.

Het werk op school wissel ik af met zitten en af en toe wat lopen en dan heb ik aan het einde van de dag echt last van mijn buik.

Pff zwanger zijn gaat niet over rozen hahahaha, och heb verder niks te zeuren!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:01

koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!koekjes!!! koekjes!!!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:02

nou meiden, ik heb de tas ingepakt :D kofferbak zit helemaal vol met de 3 fietsjes, hahaha.
verder de luier/eten tas helemaal klaar, drinken klaar en alles dus ik ben er klaar voor :D

@vonneke: mytens en ik kunnen ook bijna niet veel lopen hoor, dus gaan we gezellig ergens zitten. :P

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:03

chloek schreef:
*Niet bijgelezen*

*\o/* *\o/* *\o/*

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:04

vraag me even af wat ik mee moet nemen?

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:05

vonneke schreef:
benangelique schreef:

1,5 uur. Godver ik baal echt als een stekker. Maar kan me moeilijk in het park voort laten bewegen in een rolstoel hihi.

Het werk op school wissel ik af met zitten en af en toe wat lopen en dan heb ik aan het einde van de dag echt last van mijn buik.

Ik heb geen kinderwagen dus ik wil je met alle liefde in een roelstoel door het park duwen :o
Als je het niet vertrouwd en je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Maar er zijn meerdere zwangeren, pas bevallen dames en kleine kidss dus ik denk dat er behoorlijk wat pauzes genomen worden.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:05

vonneke schreef:
benangelique schreef:

Wij (Luf en ik) willen je best duwen hoor, dan kan Nathazzz om de beurt Nadia en Roan duwen.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:06

ik heb van aardig wat meiden een telefoonnummer, niet van iedereen, maar ik ga ervanuit dat iedereen gewoon komt.

@vonneke: zou je anders iemand kunnen smsen of je komt of niet? anders wachten we misschien wel op je terwijl je niet komt. ik ga hier rond kwart voor 9 weg, dus kom voor die tijd niet meer op bokt denk ik.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:06

Yvon, we kunnen toch wat vaker even ergens gaan zitten ?
En als andere dan wat willen doen, kan dat ook toch.

Ik had al zitten kijken, maar volgens mij valt mijn route niet samen met jou route, anders had je mee kunnen rijden :j

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:07

Wat een humor,ook niet mijn humor :n

Ik ben ook aan inpak,big bag is klaar,luiertas is deels klaar.
Heb last van mijn bekken,dus vind het ook wel genoeg geweest voor vandaag.
Morgen maar wat eerder opstaan.

Tot morgen meiden!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:08

er zal idd geregeld gezetn worden en we zullen ook niet de hele tijd met de hele groep bij elkaar blijven. die kleintjes eten allemaal op hun eigen moment en idd kan francis met haar bekken ook niet te lang lopen.
maar goed, jij voelt het beste wat je lijf aan kan en over je grenzen gaan moet je niet doen.

pff, ik heb de luiertas ook ingepakt en al het eten. jeetje mina, wat een eten moet ik meeslepen voor dat kind voor een dag!

wbt afmelden ed. kan ook gewoon in dit topic. check wel via mijn mobiel als we bij de ingang staan.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:09

jannie86 schreef:
vraag me even af wat ik mee moet nemen?

Jezelf :+

sarona27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:09

Een goed humeur Jannie die neem ik ook mee.
En ik hoop echt niet dat het geintjuh van fiemo de boel verpest heb er z'n zin in.
Ik was namelijk eerst al bang dat door mijn komst de boel gespannen zou zijn. En ik hoop gewoon op een hele gezellige dag. ;(

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:10

is ook prima angelique, haha ;)