IJssalon is inderdaad lekker. Is denk ik wel kwartiertje lopen, maar dat is opzich wel lekker na het eten (iig vind ik)
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 16-04-09 14:57
Ja, echt een enge quote, vooral omdat ik echt alleen maar geselecteerd heb en toen op de quote knop gedrukt heb...... nah ja.
Geen probleem Magda, ik rij die dag meer dan 400 km, die laatste 35 maken dan ook niet meer uit hoor. En om jou nou 's avonds laat in het donker nog op stadbussen te laten wachten die vermoedelijk niet eens meer rijden..... lijkt me geen strak plan.
Spul bij de lidl halen is wat mij betreft prima. ijs maakt me helemaal niet uit, want dat eet ik toch niet
Nou, volgens mij heb ik nu weer op alles gereageerd... dan ga ik mijn koude huis (brrr, 17,5 graden) verlaten en naar buiten naar het zonnetje (23 graden) van mijn broodje met sate genieten!!!
Edit: lopen naar de ijssalon is ook prima, zolang er maar niet te hard gelopen word. hier iemand zonder conditie
Oh lekker broodje sate! Ik heb vandaag Italiaanse bol met eigengemaakte hamburger, ui, kaas, spek en joppiesaus gegeten. Natuurlijk wel bij de hamburgertent hier bijna tegenover gehaald (bij manpower)
Klinkt lekker van jullie beiden Leane en Lalidan! Heb zin in een broodje met zalm, brie en huzarensalade Vind het ook wel lekker om na het eten even te lopen voor een ijsje
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 15:11
Oeh dat is ook lekker Carola!
Weet je wat ook lekker is? Plakje monchou en dat wikkelen in katenspek..
Dat heb ik met monchou, ham en kleine stukjes ui, jammie!
Kaitlyn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 15:20
Haha, hier ook maar over verdergaan in het HK topic? Anders wordt dit ook nog HK en dat willen we niet. Dit topic is al zo ontzettend groot voor een meetingtopic
Dat klinkt erg lekker Marjoow! Ben gek op salades. De kosten gaan we verdelen, als je wilt opschrijven hoeveel je kwijt bent voor de salades dan rekenen we dat denk ik ook gelijk even mee en verdelen het dan over ons allen.
Kom je mij langshalen? Omdat de boodschappen uiteindelijk ook weer bij mij in doe koelkast moeten
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 16-04-09 21:09
Op de fiets boodschappen doen om te gaan gourmetten met een man of 8 (of met z'n hoevelen we dan ook zijn).... Ik zie het al voor me!
Leanee, is het mogelijk dat je jouw adres voor zaterdag ochtend pbt?? dan kan ik vast de route opzoeken. Ik moet zaterdagmiddag/avond nog spelen, en als ik het zondagochten nog moet doen, dan word het niks meer vrees ik.... of ik vergeet Magda van het station te halen ofzo, omdat ineens alles op het laatste moment moet Kan het beter wat eerder uitzoeken.