beetje vervelend dat je dat nu pas zegt dat we kleingeld moeten meenemen bianc

anders had ik kunnen verzamelen.. weet nu niet of ik veel verder dan 3 euro kleingeld kom

misschien morgen bij de hema wat te regelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:Bij deze de prijslijst ongeveer bij de eerste locatie. Hilde van te voren aan je mam doorgeven wat iedereen wilt hebben? Dan bel ik haar tien minuten van te voren.
Dan kan ze de bestelling door geven, dit scheelt wachttijd. Daarna iedereen je mams afrekenen. Dus verzoek aan iedereen neem kleingeld mee. Zodat we de moeder van hilde kunnen betalen. Dus niet met groot geld, lastiger te wisselen![]()
Dit is de lunchlijst op zaterdag.
bromfiets schreef:Hilde: wat het makkelijkste is...
Hilde_q schreef:biancailona schreef:Bij deze de prijslijst ongeveer bij de eerste locatie. Hilde van te voren aan je mam doorgeven wat iedereen wilt hebben? Dan bel ik haar tien minuten van te voren.
Dan kan ze de bestelling door geven, dit scheelt wachttijd. Daarna iedereen je mams afrekenen. Dus verzoek aan iedereen neem kleingeld mee. Zodat we de moeder van hilde kunnen betalen. Dus niet met groot geld, lastiger te wisselen![]()
Dit is de lunchlijst op zaterdag.
mij lijkt het slimmer dat er een groepje gaat halen, gewoon een stuk of 5 mensen en de andere kunnen dan de paarden vast houden
Hilde_q schreef:ow moet ons mam ineens halen?
Ik weet niet of ons mam er meteen is he in verband met tassen inpakken voor disneyland parijs
Naaltje schreef:als er nou gewoon iemand daar binnen papier gaat halen, iedereen opschrijft wat hij wil hebben, en er per man betaald wordt? dan is dat geen probleem toch?..
mams van hilde is al zo'n schat dat ze een stel ketende mensen in dr huis wil hebben net voor ze op vakantie gaat
Naaltje schreef:bianc, hoe doen wij dat met de slaapzooi?
en de tijd dat ik dids startklaar moet hebben op stal
biancailona schreef:angela, je slaapzooi gaat bij mij in de auto, dat komt goed, die spullen komen later dan bij hilde. Dus smorgens alles in de volvo.
biancailona schreef:hilde rond 13.00 waarschijnlijk,
gaat het niet lukken om voor 11.00 te komen hilde marianne en nathalie? Want dan wordt het wel te krap namelijk.