Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

XxDiandraxX schreef:nou het pad ging naar links en als je dan rechts korter hebt, gaat je paard de bosjes in..
ik doe mee

hangt af van t weer
LiNdA1986 schreef:Ik ga niet mee de 9e, moet nog voorzichtig zijn met mijn ogen ivm stof en zand, denk dat het voor mij volgend jaar wordt.
Maar meeting zonder paarden kan ik natuurlijk wel komen !![]()
Alles is goed en pijnloos verlopen, ga zo terug voor controle. Verslag volgt later nog!
.
Weer liggen en toen moest ik naar een lampje kijken en werd er een spreider op mijn oog geplaatst zodat ik niet kon knipperen, dan kwamen er nog wat druppels en toen het pincet waar de arts het flapje mee weghaalt, dat is een heel raar moment, want het ene moment zie je het lampje en dan gaat je flapje eraf en zie je niks meer, dan zie je een wolk en ben je ‘blind’ toen kwam de laser, rechts, 24 seconden. Aftellen…totaal geen pijn, niks. Rook beetje een schroeilucht maar dat is heel normaal. Voor je het weet is het klaar, moet je weer kijken naar het wolkje, wordt er nog gedruppeld en wat gespoeld, toen kwam me flapje er weer op en zag ik weer een lampje. Toen nog wat zalf op mijn oog gekregen en alles werd er weer afgehaald. En klaar is het. Op naar oog 2, precies hetzelfde, alleen een laser van 20 seconden. Dit oog leek langer te duren, omdat ik al wist wat er ging komen.