Let je ff niet op komt er een rit in brabant, de mortel wordt ne wel wat interesanter hahha 80 km te rijden daar gaan we dus wel ff over nadenken of we mee rijden kans is denk ik toch wel 80% hahaa
Beste allen, de ritten gaan allemaal door en niet iedereen die meerijdt staat op de website. Veel organisatoren krijgen ook rechtstreeks inschrijvingen. Ook veel mensen geven meerdere mensen op maar verschijnen dan alleen op de enjoy the ride pagina. De inschrijvingen van Ermelo liggen nu rond de 110 terwijl er maar 64 online komen te staan. De andere ritten zitten allemaal rond de 40 a 50 inschrijvingen. Maar daar komt meestal de laatste week nog aardig wat bij. Dus wees gerust!
na de rit lijkt mij.. Ik wordt namelijk per kilometer gesponsort en weet nu nog niet hoevel ik ga rijden.. Ik streef naar 18 maar ja straks wordt hij kreupel bij 10 tja dan ga ik niet verder..
Wat super dat iedereen zo enthousiast bezig is geweest! Is het een beetje leuk geweest?! Ik had trektocht, anders was ik zeker mee gegaan!! Super weer was het ook he!