Ik ga niet mee. Omdat ik nog niet zeker weet of Sanne wel of niet meegaat en ik anders ook naar de clubtraining kan. Dus kies ik voor de clubtraining, want anders kan ik beide zoderekt niet. Dus de volgende keer ga ik weer gewoon mee
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 13:09
Sanne:
Doe maar wijk aan zee... al je tom dat niet kent is het velsen zuid. Het is trouwens een lange doodlopende weg die je gewoon helemaal moet afrijden. plons is te ver dan ben je nat!
Ja 15 uur Annelies
BBMarin
Geplaatst: 10-04-10 14:02
_Anna schreef:
Miez schreef:
Clau jijhebt velsen staan in je www zag ik op hyves..maar je weet dat het wijk aan zee is he...?
Ja ik heb nu Wijk aan zee, en dan zeepad maar gedaan... want ik MOET een straat invullen van Tom.... maar t beste maar de bordjes volgen ofzo??? (ben ik nie goediiin)
BBMarin
Geplaatst: 10-04-10 14:09
Liez schreef:
Nimroy schreef:
wat moet ik nou intikken dan??
Ja ik heb nu Wijk aan zee, en dan zeepad maar gedaan... want ik MOET een straat invullen van Tom.... maar t beste maar de bordjes volgen ofzo??? (ben ik nie goediiin)
als ik ergens een verdwaalde toyota aygo zie dan volg ik die
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 14:11
ahahaha
Zeepad kan je niet bereiken met een auto zegt mijn tom... dus het zal wel ergens in die richting zijn en vanaf daar kunnen we wel bordjes volgen tochh.... denk ik.... hmmm..
karlos
Geplaatst: 10-04-10 14:11
Hmm, het is mij niet duidelijk: we gaan naar wijk aan zee maar waar spreken we precies af? Bij die parkeerplaats dicht bij Heliomare? Of bij de kerk in Wijk aan zee zelf?
karlos
Geplaatst: 10-04-10 14:12
Want waar is dat cafe?... op het strand?
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 14:12
karlos schreef:
Hmm, het is mij niet duidelijk: we gaan naar wijk aan zee maar waar spreken we precies af? Bij die parkeerplaats dicht bij Heliomare? Of bij de kerk in Wijk aan zee zelf?
ooooooooooooooooooooooooooooooooh claudia weet de weg, vjiieuw
karlos
Geplaatst: 10-04-10 14:13
Hahaha ja alleen moeten we dan de plaats weten waar precies. Want wijk aan zee is niet zo moeilijk te vinden..alleen waar dan?
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 14:14
karlos schreef:
Hahaha ja alleen moeten we dan de plaats weten waar precies. Want wijk aan zee is niet zo moeilijk te vinden..alleen waar dan?
Ja de helft van de mensen zal al niet meer op bokt verschijnen dus ik denk dat t sowieso een zooitje wordt hahaha
meiden helaas kon ik er niet bij zijn, heb een vreselijke dip en hoorde van mijke dat jullie niet gingen eten dus heb me afgemeld bij der. Ik heb alleen maar geslapen dus had nog geen tijd het jullie te vertellen sorry....
volgende keer wil ik er gewoon bij zijn! Maar dan loopt alles hier denk ik wat beter.....