Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robin__ schreef:OKE MENSEN, LET OP!
Het is nu dus bijna zover, nou om het effe allemaal goed te regelen, en niet dat we elkaar dalijk mislopen... Wat is nou de bedoeling?
We verzamelen allemaal op 18.15 voor de ingang van het Chasse theater, (als je meegaat zet je dan effe bij het lijstje) als we dan iedereen hebben (ik herken jullie alelmaal wel) dan gaan we naar t grasveld, (als het mooi weer is) dan eten we daar mijn vlaai op, en gaan we wat praten/foto's maken enzo, dan stel k voor dat we rond 7 uur het theater binnen gaan, en dan wachten tot de deuren open zijn...
Ben je het ergens nie tmee eens? betere ideen? zeg het dan effe...
Mensen die zeker echt heel zeker meegaan (Sta je op deze lijst, niet meer terugdraaien)
- Robin
- Sharon (+vriendin)
Sharon_91 schreef:Robin__ schreef:OKE MENSEN, LET OP!
Het is nu dus bijna zover, nou om het effe allemaal goed te regelen, en niet dat we elkaar dalijk mislopen... Wat is nou de bedoeling?
We verzamelen allemaal op 18.15 voor de ingang van het Chasse theater, (als je meegaat zet je dan effe bij het lijstje) als we dan iedereen hebben (ik herken jullie alelmaal wel) dan gaan we naar t grasveld, (als het mooi weer is) dan eten we daar mijn vlaai op, en gaan we wat praten/foto's maken enzo, dan stel k voor dat we rond 7 uur het theater binnen gaan, en dan wachten tot de deuren open zijn...
Ben je het ergens nie tmee eens? betere ideen? zeg het dan effe...
Mensen die zeker echt heel zeker meegaan (Sta je op deze lijst, niet meer terugdraaien)
- Robin + Vriendin
- Sharon (+vriendin)
Robin__ schreef:Mensen die zeker echt heel zeker meegaan (Sta je op deze lijst, niet meer terugdraaien)
- Robin
- Tessa
- Valerie
- Michelle
Michelle__ schreef:Robin__ schreef:Mensen die zeker echt heel zeker meegaan (Sta je op deze lijst, niet meer terugdraaien)
- Robin
- Tessa
- Valerie
- Michelle
- Laura niet te vergeten !