Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzyy schreef:we gaan toch niet nu al groepjes vormen he?![]()
een meeting is gezellig, met de een zal je meer een klik hebben dan de ander, maar iedereen is wat mij betreft welkom zolang degene maar respectvol met iedereen omgaat
Lizzyy schreef:we gaan toch niet nu al groepjes vormen he?![]()
een meeting is gezellig, met de een zal je meer een klik hebben dan de ander, maar iedereen is wat mij betreft welkom zolang degene maar respectvol met iedereen omgaat
xStephanie schreef:Lizzyy schreef:we gaan toch niet nu al groepjes vormen he?![]()
een meeting is gezellig, met de een zal je meer een klik hebben dan de ander, maar iedereen is wat mij betreft welkom zolang degene maar respectvol met iedereen omgaatDr komen ook n aantal mensen die ik liever niet zie, maar niks aan te doen en daardoor laat ik me niet tegenhouden
Ossi schreef:Dat was het probleem juist, er werd geen respect voor privacy getoond daar door hem. Waarom zou ik dan nog respect voor hem tonen?
Dit heeft niets met groepjes te maken, want iedereen is welkom, wat mij betreft, behalve hij.
Er werd om onze mening gevraagd, de mijne hebben jullie. Doe ermee wat je wilt
Lolacabana schreef:Ossi schreef:Dat was het probleem juist, er werd geen respect voor privacy getoond daar door hem. Waarom zou ik dan nog respect voor hem tonen?
Dit heeft niets met groepjes te maken, want iedereen is welkom, wat mij betreft, behalve hij.
Er werd om onze mening gevraagd, de mijne hebben jullie. Doe ermee wat je wilt
Komt goed schatje
Anders mag jij ook wel in onze papieren zak