Ik vind het ook wel banketstaaf dat Sarona het hier moet lezen... Jullie kennen elkaar toch IRL, had haar het dan telefonisch verteld. Komt wel raar over zo vind ik. Maarja niets aan te doen, alleen heel banketstaaf voor Sarona.
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 17:59
Ja maar ik was er toch zelf bij want ik was vanmiddag bij de garage voor ophalen toen kreeg ik het te horen ik belde hubby daarover op en hij zei spreek maar af dat we dan alles afhandelen volgende week maar dat wilde die vent niet .
Voor Denise vind ik het ontzettend erg van hubby mag ik echt niet de werkauto meenemen want dan krijgt hij een dikke vette boete aangezien in zijn werkauto zo'n kastje ingebouwd zit die echt alles registreert van waar je komt met die auto
benangelique
Geplaatst: 18-03-11 18:01
Een raar verhaal. Nu is sarona ook de dupe. Kan je de auto van je ouders niet lenen ofzo?
Francis, ik heb zo'n matje. Die mag je wel lenen?
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 18:02
Denise heb ik ook al gesproken hoor wees maar niet bang dames ik had haar er vanmiddag al meteen over gebeld
Ik vind het wel erg banketstaaf voor Sarona... uiteindelijk gaan er toch een stuk minder mee dan in eerste instantie zo te zien.
PieterBel
Geplaatst: 18-03-11 18:03
Dat snap ik en bij dierentuinen en meubelboulevards controleert de belastingdienst ook regelmatig op parkeerplaatsen.
BA dat is aardig maar wil er liever zelf 1 (ben altijd bang dat ik het sloop ofzo als ik iets leen). Want het was wel wat toch zei je? Dan kan hij in bad dobberen bij Tessa
Fiemo waarom reageert Sarona hier dan zo verbaasd??
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 18:05
Nog even dit ik kan er toch ook niks aan doen dat die vent zo hoteldebotel is van onze auto hij kon niet tot volgende week wachten en stond erop dat ie hem meteen kon meenemen wilde er zelfs dan nog wat meer voor geven dan die 10.000
@ Mytens: Omdat het voor Denise ook zo ineens onverwachts aan kwam en ze er nog steeds zo verbaasd over is en nog erger ze baalt als een stekker.
Salsa
Geplaatst: 18-03-11 18:07
Huh waarom reageerd Sarona hier dan ineens zo fel!
Heb het idee dat dit topic met deze meeting ineens een heel lelijk randje krijgt dus meiden ik zeg nu gewoon: Ik heb er zin in!!! En zie jullie morgen!!!!
Netje ik PB je nog wel even met de exacte tijden enz.
PieterBel
Geplaatst: 18-03-11 18:10
Tot morgen allemaal, half 11 op de parkeerplaats.
BA en Sandra rijden samen of wat?
saroanda
Geplaatst: 18-03-11 18:11
Mytens schreef:
Tot morgen allemaal, half 11 op de parkeerplaats.
BA en Sandra rijden samen of wat?
Nee, want BA wil volgens mij graag thuis eten. En ik en vriendin met Sven eten wel mee. Toch Angeliqie?
Klopt! Ligt namelijk helemaal aan het humeur van tessa of we mee eten.
Ik snap het francis. Ideaal ding hoor!
PieterBel
Geplaatst: 18-03-11 18:15
Hoe doe je dat dan met die driewieler? Mandy heeft toch ook en driewieler voor je gekocht (of ben ik in de war)?
edit: toetsen blijven steeds hangen..
sarona27
Geplaatst: 18-03-11 18:21
KOm gewoon met de trein komt helemaal goed !!
Nathazzz
Geplaatst: 18-03-11 18:21
Mytens, dat fietsje wilde ze niet meer dus die heeft Chloë nu.
Fiemo, ik vind het een erg rare gang van zaken, eerst blijf je Sarona aan haar kop zeuren dat ze mee MOET! En nu zeg jij af, en als je een auto verkoopt krijg je er toch ook 1 terug? En garages hebben leenauto's, onze auto moest vorige week ook onverwachts gerepareerd kregen mooi een leenauto mee! Vind het erg jammer dat er nu inene minder mee gaan maar er is niet altijd wat aan te doen, en net als wat Salsa zegt we gaan er gewoon n hardstikke gezellige dag van maken!!!
Voor [***] neem ik sowieso extra kleding mee,de boys spelen heel anders als die kleintjes,maar ik neem uit voorzorg wel wat mee en laat het wel in de auto van Jannie liggen.
Sarona, kom je met de trein? Netje en Salsa gaan ook met de bus,wellicht kunnen jullie het laatste stuk samen reizen?
Retlaw
Geplaatst: 18-03-11 20:15
joepie! ik heb zin in morgen! maar ben ook een beetje nerveus Steph, misschien dat wij even nummers uitwisselen, ben de jouwe al kwijt!
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 20:21
Dames dames toch terwijl jullie je heerlijk hebben zitten op te vreten achter je flappie en/of pc lag ik helemaal dubbel
Zal het maar gauw weer even goed maken:
IK BEN MORGEN ABSOLUUT VAN DE PARTIJ heur onze auto is helemaal niet verkocht die vent wilde er maar 7000 voor neer tellen en dat issie niet waard dus de deal/koop heb ik vanmiddag definitief afgeblazen ...
En dan nog iets: Stel dat de auto wel verkocht zou zijn/worden wij zijn echt types die echt niet zonder auto achterblijven
DUS DAMES ......................................................................... TOT MORGEN!!!!!!!
P.S: Denise had ik dit via msn al verteld dat ik jullie hier ffies ging plagen
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 18-03-11 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt