Paard mag en traject van 6 weken in, dus dat ga ik niet redden...

Ik ga overigens wel mee om Callandra te supporten en te vervoeren

Dus we komen jullie aanmoedigen in het roze!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onia schreef:Even een reactie op het sponsorformulier (dat is standaard bij de acties van pink Ribbon
Je sponsors betalen aan jou. Jij maakt het totaal bedrag over naar Pink Ribbon ovv je naam en de vermelding van de Pink Ride en de locatie waar je mee hebt gedaan.
Ik hoop dat iedereen die Pink Ribbon een warm hart toedraagt mee wil doen aan een van de ritten. Als jullie zelf nog een rit willen organiseren op een andere locatie dan is daar alle ruimte voor. Neem dan even contact met mij op via info@enjoytheride.nl
Jorinda__ schreef:Onia schreef:Even een reactie op het sponsorformulier (dat is standaard bij de acties van pink Ribbon
Je sponsors betalen aan jou. Jij maakt het totaal bedrag over naar Pink Ribbon ovv je naam en de vermelding van de Pink Ride en de locatie waar je mee hebt gedaan.
Ik hoop dat iedereen die Pink Ribbon een warm hart toedraagt mee wil doen aan een van de ritten. Als jullie zelf nog een rit willen organiseren op een andere locatie dan is daar alle ruimte voor. Neem dan even contact met mij op via info@enjoytheride.nl