Ik kom via de N33 (vanaf de snelweg ri Groningen), dus ik kom langs Veendam, Bareveld, Gieten, Rolde, Assen (daar kan ik ook mensen oppikken van het station) en dan de snelweg op naar Beilen (en daar kan ik ook mensen halen van het station). Dus als iemand op die route zit, geef een gil, ook ik heb 3 plekken over in de auto
Roomz
Geplaatst: 20-05-12 19:48
Uhm heeft iemand nog plekje over voor mij? (vanaf leeuwarden) Ik heb volgens mij nog geen vervoer gevonden. Ouders brengen me er niet heen
Markkie8
Geplaatst: 20-05-12 19:54
Roomz schreef:
Uhm heeft iemand nog plekje over voor mij? (vanaf leeuwarden) Ik heb volgens mij nog geen vervoer gevonden. Ouders brengen me er niet heen
Hahha ok want ik twijfelde of ik het wel goed in de agenda had gezet haha !
Maar bij deze mensen uit Leeuwarden (omgeving) kunnen met mij meerijden in de auto als ze willen . Uiteraard delen we dan gewoon de brandstofkosten . Er kunnen in totaal 4 mensen met mij meerijden
Hoi allemaal, ik kan helaas toch niet mee als fotograaf ivm belangrijke toets de dag erna... Vind het echt heel jammer en ik hoop dat iemand anders nog blij gemaakt kan worden met mijn plekje! Veel plezier in ieder geval en een andere keer wil ik graag mee als het dan kan. Groetjes Kiki