Dat maakt niet uit toch? Wat kan het het boktteam nou schelen hoe wij verkleed gaan naar de meeting
Sence
Geplaatst: 16-02-11 22:26
-Stapavond -Bowlingavond -Cupecake -Stripavond (1 inhuren dan he)
tijgerr91
Geplaatst: 16-02-11 22:26
Nee er moet wel een beetje lol in het leven zitten!! serieus is ook niet verkeerd maar alles op zn tijd he najah het is een soort date toch met zn allen? en de meeste van ons hebben elkaar nog niet echt gezien dus is het nog wel blind toch ? hahahaha ik lig nog steeds in een deuk hiero.. ik beeld mezelf elke keer in dat we daar met 15,20 man staan met een snoepstring/bh over onze glitter bokt shirt met een roze cowboyhoed en daarover heen een tiara en Jildou en ik die op sokjes voorbij schuifelen... ik moet eerst naar de wc anders pis ik zo in me broek van het lachen neeeee huren hoeft niet!! Debbie boodt zich net vrijwillig aan hahaha
Ja ik zat ook nog te denken of we dat logo zo maar mogen gebruiken.. Miss kunnen we het zowizo ff vragen voor de zekerheid?
Laatst bijgewerkt door tijgerr91 op 16-02-11 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil wel een camera meenemen maar dat is meer model waarbij ik dan onder een kleedje moet kruipen en een flitser om hoog moet houden
tijgerr91
Geplaatst: 16-02-11 22:32
Of misschien kunnen wat ook maar beter geen foto's maken dan kunnen we er later ook niet mee gechanteerd/geconfronteerd worden hahaha Jildou jaa die moet je meenemen dan loop je daar de hele avond ook nog mee te slepen hahaha
Debbie
Geplaatst: 16-02-11 22:33
tijgerr91 schreef:
Ohh nee ook dat nogg!! Hahaha nee debbie is geen man hahaha.. Oh dit moet niet erger worden meiden!!
Debbie is geen man.. oeh... ja.. dat was ik jullie vergeten te vertellen.. ik euh.. tja..
EngeltjeS
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-11 22:33
Debbie schreef:
tijgerr91 schreef:
Ohh nee ook dat nogg!! Hahaha nee debbie is geen man hahaha.. Oh dit moet niet erger worden meiden!!
Debbie is geen man.. oeh... ja.. dat was ik jullie vergeten te vertellen.. ik euh.. tja..
twijfelgeval
tijgerr91
Geplaatst: 16-02-11 22:34
Ooohh debbie is wel een man...?? Jildou ben je er al bijna want ik lig zo'n beetje op de grond nu