Klinkt erg gezellig daar! Veel plezier nog allemaal!
vuurtoren
Geplaatst: 18-06-10 22:52
Hallo Nu na een rit van 3,5 uur met veel file's zijn we aangekomen bij Ingrid P en P zijn zo goed als droog van de trailer afgekomen waar ze ook wonderbaarlijk allebei gewoon met de eerste poging meteen opliepen Zijn Annique haar slapeloze nachten weer voor niets geweest Hier alvast wat foto's en voor de zaterdag ploeg veel plezier morgen.
Daar gaan we dan ...
En net van de trailer.....
Banbay wil er niet over praten.....met ze tweeen en dan nog zie ik niets....
Ziet er knus en gezellig uit! Jammer van de regen nu!
Grit
Geplaatst: 19-06-10 23:29
Verslag deel 2
Allereerst het weer, want die leek vandaag het meeste roet in het eten te gooien. Maarrrrrrrrr, dat viel dus erg mee . Het was wel wat fris, maar op twee buitjes na is het droog gebleven en ook het zonnetje heeft zich laten zien . Vooral tegen de avond werd het wat zachter
De 6 ruiters hebben een mooie rit gemaakt van zo'n 5 uurtjes. Kernwoorden bospaden, hooglanders en natuurlijk het meertje!! Andere kernwoorden waren zadel- en spierpijn . Marleen komt ook vast nog meer schrijven over de rit! Mirjam, Janet en ik hebben ze een paar keer opgespoord en foto's kunnen maken . Ik mocht Odinn even lenen voor een galopje (thanks Maartje!). De lunch was bij een kleine plas, ideaal om met de paarden door te lopen. Er is flink gespetterd en lekker gedraafd!
Wij zijn daarna even naar de ruitersportzaak gegaan en weer naar het huisje. BBQ spullen opgevangen . Ellen, Leon en Denise zijn er gezellig bij gekomen. Verder lekker gehangen, gekletst, geBBQt, op Odinn en Sayla rondjes zonder zadel gereden en een kampvuurtje gemaakt.
En heeeeeeeeeeeel veel foto's gemaakt De thuisslapers zijn weer thuis (Mirjam is nog twijfelachtig ), Ellen hangt ergens in de kroeg en de kippen zullen zo ook wel op stok gaan in het huisje.